gevegt
Well-known member
Kijk eindelijk zeg je wat zinnigs. Ik zou zeggen uit onderhandelen en voor 25 miljoen de deur uit!
Inderdaad, daar zullen van schrikken!
Kijk eindelijk zeg je wat zinnigs. Ik zou zeggen uit onderhandelen en voor 25 miljoen de deur uit!
Volgens geruchten is Feyenoord in onderhandeling met de Roemeen Dennis Man. Da's volgens mij best een goeie, maar wel heel vergelijkbaar met Berghuis qua type.
Alsof Berghuis volgend jaar nog bij Feyenoord speelt.
Alsof er zomaar een club komt die een 28-jarige, bij Watford geflopte, speler wil halen. En dan ook nog een club waar Berghuis zelf wil spelen.
Tuurlijk is er een reële kans dat hij in de zomer vertrekt. Maar ik vind het geen uitgemaakte zaak.
Volgens geruchten is Feyenoord in onderhandeling met de Roemeen Dennis Man. Da's volgens mij best een goeie, maar wel heel vergelijkbaar met Berghuis qua type.
Ze zijn sowieso aardig aan het speuren, volgens de geruchten. Ook de Belgische middenvelder Aster Vranckx (KV Mechelen) en NAC Breda-verdediger Jan Paul van Hecke worden aan Feyenoord gelinkt.
Van Hecke viel me al positief op bij Feyenoord - NAC. Zou niet gek zijn als hij komt.
Joey Veerman ook toch?
De transfer die je wist dat zou komen: worden de Feyenoorders hier blij van Linssen?
De transfer die je wist dat zou komen: worden de Feyenoorders hier blij van Linssen?
Ik zie nog geen witte rook?
Transfervrij toch ?
Dan maakt restwaarde ook niet zoveel uit.