Nou ja kampioen is wel vrijwel uitgesloten. Maar een stabiel jaar kan er best in zitten.
Het was Van de Beukering 2.0. GênantIk zat meer te focussen op het andere scherm, maar hij oogte weer erg scherp en gretig.
Is ook niet de juiste verdediger voor Feyenoord, net als Van Breek....Johnston vond ik ook anders wat Van de Beukering ogen.
KloptKan die Jörgensen na zijn wanprestatie van gisteren nergens anders aan de bak?
Gaat dat nu wel weer door? Ze gingen voor een verdediger erbij dacht ik...Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.
Zonder gekheid; talentvolle speler, maar stap naar de top van de Eredivisie lijkt me te groot. En met de concurrentie op het middenveld lijkt speeltijd ook lastig.
Zou mooi zijn als ie nog een jaar wordt verhuurd aan een middenmotor/onderkant subtop.Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.
Zonder gekheid; talentvolle speler, maar stap naar de top van de Eredivisie lijkt me te groot. En met de concurrentie op het middenveld lijkt speeltijd ook lastig.
Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.
Zou mooi zijn als ie nog een jaar wordt verhuurd aan een middenmotor/onderkant subtop.
Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.
Johnson las ikDan is er ook nog een broer van een Ajacied op proef
Ik ken die jongen niet, maar ik lees dat de volledige Belgische top en PSV en AZ ook achter hem aan zaten. Dus hij zal best wel wat kunnen.