Het grote Feyenoord transfertopic

Miramar

Well-known member
Interessant profiel. Een spits die ook op de zijkanten uit de voeten kan.

Alvaro Barreal een buitenspeler van de club van Stam wordt door AD gelinkt, maar die is nog niet door FeyenoordTM bevestigd.
Barreal werd vorig jaar een ook al gelinkt aan Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Barreal werd vorig jaar een ook al gelinkt aan Feyenoord.

Klopt. Die Buchanan die volgens het indianenverhaal als cadeau van Amerikaanse investeerders is aangeboden was ook al eerder aan Feyenoord gelinkt. Zo heb je wel meer spelers die regelmatig terugkeren. Ene Zellabos van Boca(?) komt ook wel eens voorbij.

De grote afwezige in het verhaal is natuurlijk Jermaine Lens. Die komt normaal gesproken iedere transferperiode voorbij en kan op alle posities uit de voeten.
 

Batigoal

Well-known member
Castellanos is wel echt een hele goeie voetballer. Buchanan is de afgelopen tijd doorgebroken en staat mede door een succesvolle Gold Cup in de belangstelling van behoorlijk wat Europese clubs. Gaat volgens mij nu naar Club Brugge.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Castellanos is wel echt een hele goeie voetballer. Buchanan is de afgelopen tijd doorgebroken en staat mede door een succesvolle Gold Cup in de belangstelling van behoorlijk wat Europese clubs. Gaat volgens mij nu naar Club Brugge.
Ik ken Castellanos alleen van naam en vanochtend wat Youtube beelden. Kan jij wat meer over hem vertellen? Denk je dat hij er direct staat en in het systeem van Slot past? Is hij een echte 'nummer 9', of meer een type (met de nadruk op type) Linssen?
 

Batigoal

Well-known member
Ik ken Castellanos alleen van naam en vanochtend wat Youtube beelden. Kan jij wat meer over hem vertellen? Denk je dat hij er direct staat en in het systeem van Slot past? Is hij een echte 'nummer 9', of meer een type (met de nadruk op type) Linssen?
Nou, het is wel grappig, want in het begin in de MLS rendeerde hij totaal niet en werd hij vanwege zijn dribbel veel op de flanken geposteerd. Pas toen hij in de spits kwam volgens mij ging het draaien, want hij is zeer doelgericht. Vind hem wel de echte snelheid en toptechniek ontberen, maar het is wel een beweeglijke doelpuntenmaker die altijd aanspeelbaar is ook buiten de spitspositie. Zeer interessante voetballer. Plus je krijgt er een paar penalties per seizoen door, want hij gaat graag naar de grond.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou, het is wel grappig, want in het begin in de MLS rendeerde hij totaal niet en werd hij vanwege zijn dribbel veel op de flanken geposteerd. Pas toen hij in de spits kwam volgens mij ging het draaien, want hij is zeer doelgericht. Vind hem wel de echte snelheid en toptechniek ontberen, maar het is wel een beweeglijke doelpuntenmaker die altijd aanspeelbaar is ook buiten de spitspositie. Zeer interessante voetballer. Plus je krijgt er een paar penalties per seizoen door, want hij gaat graag naar de grond.
Thanks! Klinkt wel als een type spits wat we goed kunnen gebruiken dan. Een pure afmaker vertraagt de boel waarschijnlijk teveel. En er moet iemand staan die ook de vuile meters wil maken, zoals Linssen dat doet. Klinkt alsof Castellanos het allemaal wel bezit, dus dan is de interesse wel logisch. Ik vraag me alleen echt af hoe we die kerel gaan betalen. Hij heeft pas geleden nog zijn contract verlengd en ik las ook in een recent artikel dat NY niet zo breed zit in de spitsen. Bovendien zitten ze midden in het seizoen, dus die kunnen de hoofdprijs vragen.
Het lijkt me wat dat betreft wel ietsje logischer als hij pas in de winterstop komt, als hun seizoen is afgelopen. Maar dan nog weet ik niet waar we hem van gaan betalen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, als die vier miljoen euro van Transfermarkt in de buurt zit dan is het niet zo heel gek dat we hem zouden kunnen betalen. Plaatsing morgen levert drie miljoen euro op. In de groepsfase kan daar maximaal vier miljoen bij komen. Dan heb je nog drie thuisduels die bij elkaar een miljoen aan recetten gaan opleveren. Dus linksom rechtsom heb je alleen al uit de Conference League wel vijf of zes miljoen minimaal te besteden. Daarmee kom je waarschijnlijk een heel eind.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, alleen zegt Slot daarstraks dat hij er niet vanuit gaat dat er een deal komt met die kerel.

Oei, dat komt niet vaak voor dat FeyenoordTM zo stellig aangeeft dat een deal naarbij is en het niet doorgaat. Maar Slot die draait er nooit omheen, dus dan zal het wel niet rondkomen. Balen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oei, dat komt niet vaak voor dat FeyenoordTM zo stellig aangeeft dat een deal naarbij is en het niet doorgaat. Maar Slot die draait er nooit omheen, dus dan zal het wel niet rondkomen. Balen.
Inderdaad. Maar we moeten het gewoon even afwachten, denk ik. Zal vast nog wel iets gebeuren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad. Maar we moeten het gewoon even afwachten, denk ik. Zal vast nog wel iets gebeuren.

Hij sluit het ook niet volledig uit en geeft aan dat hij ook niet van alles op de hoogte is. Dus wie weet. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat er niks meer gaat gebeuren de komende week.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij sluit het ook niet volledig uit en geeft aan dat hij ook niet van alles op de hoogte is. Dus wie weet. Lijkt mij onwaarschijnlijk dat er niks meer gaat gebeuren de komende week.
FTM gaat uit van een onderhandelingstactiek en zegt dat er meer speelt dan Slot zegt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan