Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bijzonder toch weer dat FTM tot vandaag de enige Nederlandse bron was met info over Fer. Hij kwam op 19 juli al met het bericht over Turkse interesse in Fer en noemde op 13 augustus de concrete club. Ik hoop echt dat die kerel z'n bronnen behoudt, ondanks dat hij nu in het openbaar 'bekend' is.
 

Miramar

Well-known member
Bijzonder toch weer dat FTM tot vandaag de enige Nederlandse bron was met info over Fer. Hij kwam op 19 juli al met het bericht over Turkse interesse in Fer en noemde op 13 augustus de concrete club. Ik hoop echt dat die kerel z'n bronnen behoudt, ondanks dat hij nu in het openbaar 'bekend' is.
Derksen vertelde het na de eerste break dat Fer in Turkije zat. FTM zit dicht bij het vuur inderdaad.

Fer is trouwens nu al rond meldt de Turkse media
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mijn verwachting is dat na de verkoop van Fer er nog een vriendje voor Pedersen en Aursnes bij komt in de persoon van Kitolano, waar Arnesen zo verliefd op is. Die is nog erg jong en kan dus mooi een jaartje de tijd krijgen. Verder verwacht ik nog één aanvaller, maar daar heb ik even geen concrete namen voor. Bas Dost lijkt me vrij sterk. Die komt niet voor de bank, maar gaat zich op z'n 32e ook niet 90 minuten lang de longen uit z'n lijf rennen om verdedigers op te jagen. En mocht Haps nog vertrekken dan komt er met Bjorkan nog een vierde Noor. Die zal trouwens anders in de winterstop wel transfervrij komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Eerdere targets Lammers en Dilrosun zijn nog steeds niet verkast. Dost lijkt mij inderdaad stug dat die 90 minuten de longen uit zijn lijf wil rennen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerdere targets Lammers en Dilrosun zijn nog steeds niet verkast. Dost lijkt mij inderdaad stug dat die 90 minuten de longen uit zijn lijf wil rennen.
Dilrosun is basisspeler bij Hertha, dus die zal niet verhuurd mogen worden. Lammers is inderdaad wel een bijzonder verhaal, omdat hij meer dan een week geleden al medisch gekeurd zou worden door Genoa. Heel misschien dat hij toch zijn zin door probeert te drukken om naar Feyenoord te gaan. Wat voor ons natuurlijk een uitstekende zaak zou zijn.
 
Bovenaan