Zelfs geen bonus van een miljoen of twaalf?
Als ze kampioen worden krijgen we een bonus van vijftien miljoen euro.
Zelfs geen bonus van een miljoen of twaalf?
De voetbalkantine?Als ze kampioen worden krijgen we een bonus van vijftien miljoen euro.
De voetbalkantine?
En wat krijg ik?Wij krijgen inderdaad de helft. De andere helft gaat naar De Kuip.
En wat krijg ik?
😂😂😂Een pak slaag.
Derksen vertelde het na de eerste break dat Fer in Turkije zat. FTM zit dicht bij het vuur inderdaad.Bijzonder toch weer dat FTM tot vandaag de enige Nederlandse bron was met info over Fer. Hij kwam op 19 juli al met het bericht over Turkse interesse in Fer en noemde op 13 augustus de concrete club. Ik hoop echt dat die kerel z'n bronnen behoudt, ondanks dat hij nu in het openbaar 'bekend' is.
Nu maar hopen, dat qua geld, Max gelijk heeft.Derksen vertelde het na de eerste break dat Fer in Turkije zat. FTM zit dicht bij het vuur inderdaad.
Fer is trouwens nu al rond meldt de Turkse media
Is in LiraNu maar hopen, dat qua geld, Max gelijk heeft.
Transfersom is een paar ton. Het scheelt vooral weer een miljoen aan salariskosten.Nu maar hopen, dat qua geld, Max gelijk heeft.
Die staat min 5637?Is in Lira
Dat meen je niet.Transfersom is een paar ton. Het scheelt vooral weer een miljoen aan salariskosten.
Feyenoord en wanbeleid gaan hand in handDat meen je niet.
Meen ik wel. Zijn contract loopt volgend jaar af en hij heeft totaal geen restwaarde meer.Dat meen je niet.
Die staat min 5637?
Dilrosun is basisspeler bij Hertha, dus die zal niet verhuurd mogen worden. Lammers is inderdaad wel een bijzonder verhaal, omdat hij meer dan een week geleden al medisch gekeurd zou worden door Genoa. Heel misschien dat hij toch zijn zin door probeert te drukken om naar Feyenoord te gaan. Wat voor ons natuurlijk een uitstekende zaak zou zijn.Eerdere targets Lammers en Dilrosun zijn nog steeds niet verkast. Dost lijkt mij inderdaad stug dat die 90 minuten de longen uit zijn lijf wil rennen.