Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Vorig jaar had je Vitesse dat boven zichzelf uitsteeg en AZ dat een betere selectie had. Die zijn nu wel een stuk minder. En over Utrecht hoorde ik de kenners ook alweer positief zijn, dus die gaan gewoon weer tegenvallen dit seizoen.
 

U.G.

Well-known member
Ik meen dat Rafael Camacho van Sporting wordt gelinkt aan Feyenoord.

Eventueel een interessante aanvulling voor in de breedte. Ik was ooit best gecharmeerd van de jongen, zoekt ouderwets aan bal z'n mannetje heel graag op. Fysiek wel een lichtgewicht.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur is ook met hem bezig, dan is het net wat hij wil. Veel spelen of stand-in zijn, want verwacht niet dat hij Sinisterra of Jahkandingens uit de basis speelt.

Sporting en Cambuur in onderhandeling over Rafael Camacho

Cambuur zou in 2021/22 de bestemming van Rafael Camacho kunnen worden. De Nederlandse club is in onderhandeling met Sporting over de 21-jarige vleugelspeler.

Bij de start wordt verwacht dat Rafael Camacho nog een keer verhuurd wordt, nadat hij vorig seizoen uitgeleend was aan Rio Ave, de club waarvoor hij sinds januari elf wedstrijden heeft gespeeld en drie doelpunten heeft gemaakt.
 

U.G.

Well-known member
Ok. Gisteren zeiden ze in Portugal dat er vanuit Nederland interesse was, maar men deed nog geheimzinnig over de clubs. Ik dach al dat is Feyenoord. En vanochtend kreeg ik een app van een Feyenoorder met dit bericht. :D

Maar Cambuur is misschien inderdaad betere bestemming qua speeltijd. Ik vond het bij Sporting wel een leuke speler, meen ik echt. Heeft ook nog bin Liverpool en daarvoor City gelopen, maar ja, wie niet.
 

U.G.

Well-known member
Ok, als hij écht goed was dan...vul het maar zelf in. Maar bijvoorbeeld Teixeira vond ik vóór de blessure nog wel aardig spelen ook, ok niet altijd, maar goed dit is de risico die clubs soms moeten nemen omdat ze ( financieel ) niet anders kunnen.
 
Bovenaan