We gaan een goed jaar tegemoet!Fer dan toch onderweg naar Alanyaspor? Als ik Twitter moet geloven....
Weigerde een verlenning. Hij krijgt 2 jaar de tijd om in het eerste te komen.Was al uit zijn contract volgens mij. Zal voor Feyenoord Onder 21 zijn. Maar wie weet hoe zo’n jongen zich gaat ontwikkelen.
Ik vrees dat de gok met Conteh niet goed gaat uitpakken. De raketman is bij Feyenoord en ook eerder in zijn carrière weinig fit geweest.
Diemers, Pratto, Bozenik, Teixeira, Conteh. Hopelijk hebben ze die scouts van afgelopen jaar ontslagen. Aanwinsten van dit jaar zijn een stuk beter.
Ik heb toch al best wel vaak gezegd dat alle scouts inderdaad zijn vervangen.Diemers, Pratto, Bozenik, Teixeira, Conteh. Hopelijk hebben ze die scouts van afgelopen jaar ontslagen. Aanwinsten van dit jaar zijn een stuk beter.
Er komt nog een vleugelspeler en een spits zei Slot net ...Ik wacht trouwens nog even met een definitief oordeel over de transferzomer, maar tot nu toe ziet het er inderdaad goed uit. Met name Trauner en Jahanbakhsh lijken me zeer goede versterkingen. Pedersen is nog een ruwe diamant en Aursnes is er pas een paar dagen. Marciano valt ook weinig te zeggen, anders dan dat hij een ervaren doelman is en eerste keeper van Israël. Hij oogt wel goed buiten de lijnen in de groep.
Benieuwd of er nog wat bij komt en weggaat, maar ik zou het op zich prima vinden als dit de groep voor het komende seizoen is.
Er komt nog een vleugelspeler en een spits zei Slot net ...
Zal gebeuren neem ik aan. Alleen dan doe je mee voor plek 3Wil hij graag. Onzeker of het gaat lukken.