Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Neem overigens aan dat ze de Conference League niet hebben meebegroot. Met het bereiken van de poulefase zou dan ook nog vlak voor de deadline extra geld vrij kunnen komen om een huurtransfer mogelijk te maken.
 

Miramar

Well-known member
Betrouwbaarheid is er volgens mij wel.
c8702f62e1384f3aa4d132c8a52dbf88.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi. FeyenoordTM is betrouwbaarder dan de gemiddelde professionele clubwatcher.

Diemers schijnt vanwege zijn blessure helaas te gaan blijven.

Haps had er gisteren ook lekker veel zin in. Zou mooi zijn als daar nog iemand voor komt.

Houden we Teixeira nog over…
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was al uit zijn contract volgens mij. Zal voor Feyenoord Onder 21 zijn. Maar wie weet hoe zo’n jongen zich gaat ontwikkelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We hadden vorig jaar al een verdediger die Baggio heette van voren. Maar zijn PSV opleiding bleek ontoereikend te zijn om van waarde te kunnen zijn voor Feyenoord Onder 21.

Slot zinspeelde op een nieuwe spits en een buitenspeler voor het einde van de transferwindow. Zou op zich kunnen als we de groepsfase halen van de Conference League. Mochten we geen buitenspeler halen, dan kan Zahui zomaar nog aan bod komen dit seizoen mocht hij positief verrassen. Maar goed, we hebben met Conteh, Baldé en Benita nog drie voor mij black box spelers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vrees dat de gok met Conteh niet goed gaat uitpakken. De raketman is bij Feyenoord en ook eerder in zijn carrière weinig fit geweest.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vrees dat de gok met Conteh niet goed gaat uitpakken. De raketman is bij Feyenoord en ook eerder in zijn carrière weinig fit geweest.

Diemers, Pratto, Bozenik, Teixeira, Conteh. Hopelijk hebben ze die scouts van afgelopen jaar ontslagen. Aanwinsten van dit jaar zijn een stuk beter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Diemers, Pratto, Bozenik, Teixeira, Conteh. Hopelijk hebben ze die scouts van afgelopen jaar ontslagen. Aanwinsten van dit jaar zijn een stuk beter.

Alle scouts zijn er inderdaad uit en vervangen. Diemers kwam volgens mij uit de koker van Advocaat, daar kun je de scouting niet de schuld van geven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Diemers, Pratto, Bozenik, Teixeira, Conteh. Hopelijk hebben ze die scouts van afgelopen jaar ontslagen. Aanwinsten van dit jaar zijn een stuk beter.
Ik heb toch al best wel vaak gezegd dat alle scouts inderdaad zijn vervangen. ;)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik wacht trouwens nog even met een definitief oordeel over de transferzomer, maar tot nu toe ziet het er inderdaad goed uit. Met name Trauner en Jahanbakhsh lijken me zeer goede versterkingen. Pedersen is nog een ruwe diamant en Aursnes is er pas een paar dagen. Marciano valt ook weinig te zeggen, anders dan dat hij een ervaren doelman is en eerste keeper van Israël. Hij oogt wel goed buiten de lijnen in de groep.

Benieuwd of er nog wat bij komt en weggaat, maar ik zou het op zich prima vinden als dit de groep voor het komende seizoen is.
 

Miramar

Well-known member
Ik wacht trouwens nog even met een definitief oordeel over de transferzomer, maar tot nu toe ziet het er inderdaad goed uit. Met name Trauner en Jahanbakhsh lijken me zeer goede versterkingen. Pedersen is nog een ruwe diamant en Aursnes is er pas een paar dagen. Marciano valt ook weinig te zeggen, anders dan dat hij een ervaren doelman is en eerste keeper van Israël. Hij oogt wel goed buiten de lijnen in de groep.

Benieuwd of er nog wat bij komt en weggaat, maar ik zou het op zich prima vinden als dit de groep voor het komende seizoen is.
Er komt nog een vleugelspeler en een spits zei Slot net ...
 
Bovenaan