Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Bas Dost moet alweer vertrekken bij Club Brugge. Het zou me niets verbazen is hij naar Feyenoord gaat.

Moet het toch ook niet van zijn voetballende kwaliteiten hebben of kwaliteiten als aanspeelpunt? Maar hij zal gerust wel aan Feyenoord worden gelinkt. De reservespits van FC Utrecht Dalmou was ook al een optie.
 

Batigoal

Well-known member
Moet het toch ook niet van zijn voetballende kwaliteiten hebben of kwaliteiten als aanspeelpunt? Maar hij zal gerust wel aan Feyenoord worden gelinkt. De reservespits van FC Utrecht Dalmou was ook al een optie.
Zoekt Feyenoord dan per se een voetballende spits? Dat en ook nog een neusje voor goals lijkt me bijna niet te betalen voor Feyenoord.

Dalmau is wel een niveau of 2 minder dan Dost.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zoekt Feyenoord dan per se een voetballende spits? Dat en ook nog een neusje voor goals lijkt me bijna niet te betalen voor Feyenoord.

Dalmau is wel een niveau of 2 minder dan Dost.

Slot lijkt in Linssen te waarderen dat hij zich de pleuris loopt, een beetje kan voetballen en nog een beetje als aanspeelpunt kan fungeren. Puur voor eindstation zouden we ook met Bozenik aan de slag kunnen. Die is behoorlijk goalgericht, maar kan buiten de zestien vrijwel niks.

Dalmau is een slechte suggestie van een best prima analist Marciano Vink.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vink heeft inhoudelijk wel wat toe te voegen. Dan neem ik zijn manier van praten op de koop toe. Beter dan de priet praat van Been.
 

gevegt

Well-known member
Slot lijkt in Linssen te waarderen dat hij zich de pleuris loopt, een beetje kan voetballen en nog een beetje als aanspeelpunt kan fungeren. Puur voor eindstation zouden we ook met Bozenik aan de slag kunnen. Die is behoorlijk goalgericht, maar kan buiten de zestien vrijwel niks.

Dalmau is een slechte suggestie van een best prima analist Marciano Vink.
Dat Slot Linssen in de spits zet lijkt me eerder een signaal naar de 'echte spitsen ' toe dan dat hij tevreden is over de selectie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat Slot Linssen in de spits zet lijkt me eerder een signaal naar de 'echte spitsen ' toe dan dat hij tevreden is over de selectie.

Wil zeker een spits erbij, maar niet iedere spits. Aanspeelpunt en loopvermogen is ook vereist.
 

gevegt

Well-known member
Je moet met het hele team afjagen. Maar goed, van Dost word ik iig vrolijker dan Giakoumakis en Dalmau.
Dat afjagen houdt niemand de hele wedstrijd vol.
Als ik de trainer mag geloven, wil hij hoog druk zetten. Dost lijkt me dan een prima optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal vast wel nog iets van geld zijn om vlak voor de deadline een spits te huren. Als je Dost nog een paar wedstrijden op de bank zet, dan draait die jongen met al die torren in zijn kop wel weer door en zullen ze wat blij zijn als ze Dost kunnen dumpen. Als het geen Dost is, dan zal er wel iemand anders komen.
 
Bovenaan