Bas Dost moet alweer vertrekken bij Club Brugge. Het zou me niets verbazen is hij naar Feyenoord gaat.
Zoekt Feyenoord dan per se een voetballende spits? Dat en ook nog een neusje voor goals lijkt me bijna niet te betalen voor Feyenoord.Moet het toch ook niet van zijn voetballende kwaliteiten hebben of kwaliteiten als aanspeelpunt? Maar hij zal gerust wel aan Feyenoord worden gelinkt. De reservespits van FC Utrecht Dalmou was ook al een optie.
Zoekt Feyenoord dan per se een voetballende spits? Dat en ook nog een neusje voor goals lijkt me bijna niet te betalen voor Feyenoord.
Dalmau is wel een niveau of 2 minder dan Dost.
Dat Slot Linssen in de spits zet lijkt me eerder een signaal naar de 'echte spitsen ' toe dan dat hij tevreden is over de selectie.Slot lijkt in Linssen te waarderen dat hij zich de pleuris loopt, een beetje kan voetballen en nog een beetje als aanspeelpunt kan fungeren. Puur voor eindstation zouden we ook met Bozenik aan de slag kunnen. Die is behoorlijk goalgericht, maar kan buiten de zestien vrijwel niks.
Dalmau is een slechte suggestie van een best prima analist Marciano Vink.
Dat Slot Linssen in de spits zet lijkt me eerder een signaal naar de 'echte spitsen ' toe dan dat hij tevreden is over de selectie.
Vanwaar het loopvermogen?Wil zeker een spits erbij, maar niet iedere spits. Aanspeelpunt en loopvermogen is ook vereist.
Vanwaar het loopvermogen?
Dat afjagen houdt niemand de hele wedstrijd vol.Je moet met het hele team afjagen. Maar goed, van Dost word ik iig vrolijker dan Giakoumakis en Dalmau.
Want?Heeft Feyenoord ergens een kist met geld gevonden?
Waar moeten ze Dost anders van betalen?Want?
Komt hij dan?Waar moeten ze Dost anders van betalen?
Er zijn mensen die hem aan Feyenoord linken.Komt hij dan?
Lijkt me duidelijk, van de verkoop van shirtjes.Waar moeten ze Dost anders van betalen?