Ik las het net ja. Hahaha, die zijn helemaal over de zeik.Molde was al rond met Werder Bremen maar Feyenoord kwam ertussen. Werder fans reageren bozig op Twitter...
Ik las het net ja. Hahaha, die zijn helemaal over de zeik.Molde was al rond met Werder Bremen maar Feyenoord kwam ertussen. Werder fans reageren bozig op Twitter...
"Small norwegian Sh1t Club, all the worst for your Game in Thursday".Wat zei erka?
Mooi zo. Kokcu kan wel weg nu. Heeft lang genoeg geduurd....
Qua leeftijd zeker. Qua gogme nog niet. Al speelt Jens al een week of wat beroerd. Slot mag kokcu beter maken. In september moet je staan....Ik denk dat hij op de positie van Toornstra gaat spelen. Lijkt om een defensieve middenvelder te gaan. Dan zal het tussen Toornstra en Kökcu gaan en op de langere termijn verwacht ik toch dat de laatste die strijd gaat winnen.
Qua leeftijd zeker. Qua gogme nog niet. Al speelt Jens al een week of wat beroerd. Slot mag kokcu beter maken. In september moet je staan....
David Degen van Basel was vandaag in Venlo naar het schijnt.Jacco wordt weer genoemd in de wandelgangen van de Kuip. Zou deze week nog gepresenteerd worden. Bericht is trouwens alweer onvindbaar....
Haha, pushen nog wel.Door De Oranjezomer, Gouka zo nu en dan en Jan Everse komt er wel eens mee. Niet echt betrouwbare bronnen. Stan Valckx liep hem ook al naar Feyenoord te pushen. Kennelijk is niemand in Giakoumakis geïnteresseerd. Lijkt mij meer een Feyenoord aankoop van het verleden.
David Degen van Basel was vandaag in Venlo naar het schijnt.
Zeer benieuwd naar deze speler! Ik volg de Noorse competitie totaal niet, dus moet het doen met opgenomen beelden, data en verhalen van Noren op internet. Dat geeft wel reden tot optimisme. Als ik hem zou moeten omschrijven dan is het een spelverdeler met een hoop loopvermogen. Goed in de passing en een goede werkethiek. Wel iemand die soms nonchalant is en verdedigend niet altijd even scherp is. Lijkt dus een type Joey Veerman, maar dan veel goedkoper. En hopelijk komt 'ie qua kwaliteiten een beetje in de buurt, natuurlijk.
@Satyr jij volgt het Noorse voetbal weleens, toch? Ken jij hem?
Klinkt goed!Hij was aanvoerder en speelde alles bij een club die de afgelopen jaren 1e of 2e eindigde en in Europees voetbal beduidend beter presteerde dan Feyenoord. Dan moet dit toch wel een goede aankoop zijn.