Die arme Bannis.Bannis wordt een sensatie. Let maar op....
Die arme Bannis.Bannis wordt een sensatie. Let maar op....
De grootste talenten die de leeftijd hebben om nu ongeveer door te breken zijn allemaal vertrokken. Dan heb ik het over Bogarde, Timber, Zirkzee en Chong. De generatie die daarna komt heeft wel bij Feyenoord getekend. En van die generatie zitten bvb Hartjes, Hall en Milambo dicht tegen het eerste aan.Waar zijn al die toptalenten ? Feyenoord heeft toch zo'n goede opleiding
Je valt een beetje in herhaling, maatje.
Waar zijn al die toptalenten ? Feyenoord heeft toch zo'n goede opleiding
Wist jij trouwens dat Arnesen tot nu toe niet echt succesvol is met zijn aankopen?Alle talenten vertrokken de laatste jaren naar andere profclubs. Jamel noemt wat spelers, maar het is een enorme reeks aan spelers die ook naar Ajax en PSV zijn vertrokken uit onvrede over de Feyenoord jeugdopleiding. De jeugdopleiding is in anderhalf jaar tijd volledig op de schop gegaan, Jong Feyenoord is eindelijk bezig met toetreding tot de piramide en inmiddels zie je dat de meeste talenten wel blijven. Daar ga je natuurlijk pas over enkele jaren weer de vruchten van plukken. Al is dat van die renovatie natuurlijk niks waar, want Feyenoord heeft Jahanbakhsh en Trauner aangetrokken. Scheelt @PES5 weer een post.
Wist jij trouwens dat Arnesen tot nu toe niet echt succesvol is met zijn aankopen?
Komt basistechniek tekort en forceert enorm. Hij is wel doelgericht, werkt hard en heeft gevoel voor ruimte. Als pure afmaker zou het nog best wat kunnen worden. Maar we hebben behoefte aan iemand die in elk geval een bal normaal aan kan nemen met een man in z'n rug. En dat kan hij momenteel echt niet.Is Bozenik zo slecht dan? Ik heb het idee dat als je die gast een paar wedstrijden laat staan het best een aardige spits voor Feyenoord kan zijn. Zit toch ook niet helemaal voor niks bij de EK selectie?
Totdat het goed gaat, dan hoor je niks meer van hem.Je valt een beetje in herhaling, maatje.
Kan echt niet op dit forum.Je valt een beetje in herhaling, maatje.
Kan echt niet op dit forum.
Voor het geld hoeft hij het niet doen.
Arnesen en co hebben geen geld, dus ze kunnen er niet zoveel aan doen.
Er zijn jeugdspelers aangesloten bij het eerste. Een aantal daarvan zal ongetwijfeld in de loop van het seizoen z'n opwachting gaan maken.
Wat valt er idd te doen zonder geld? Alle overbodige en dure spelers worden weggewerkt, talent naar voren geschoven en buitenkansjes opgepikt. Meer kun je niet doen zonder geld. Ik snap niet zo goed dat mensen überhaupt opmerkingen maken over dat een PSV er toch beter voorstond tegen Galatasaray. Waar slaat die opmerking op? Iedere vergelijking met Ajax of PSV slaat totaal nergens op.
Feyenoord heeft dus toch geld.Nou Veerman wil wel heel graag weg uit Heerenveen:
De havenbaronnen zijn weer terug.Feyenoord heeft dus toch geld.
Kan ik me heel goed voorstellenNou Veerman wil wel heel graag weg uit Heerenveen:
Wat gaat Feyenoord doen met het geld van de transfer van Berghuis? Mag dit worden gebruikt voor inkomende transfers of wordt dit geld besteed voor andere doeleinden?
Die aankopen passen trouwens helemaal niet in de visie van waarde op het veld creëren.Daarvan hebben we Trauner en Jahanbakhsh gehaald.