Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Tomasson kwam niet direct, maar via Newcastle. Janmaat is dan de enige denk ik. Die kwam dacht ik transfervrij.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou Geertruida dus ook op de transferlijst. Wenst niet bij te tekenen. Beetje onhandig dat hij pas net weer is begonnen aan zijn individuele training. Dus dan is het lijstje Fer, Geertruida, Teixeira, Haps, Diemers en Kelly. Waarvan die laatste nog steeds spoorloos is.

Miramar

Well-known member
Kan niet eens tot drie tellen en denkt al een grote meneer te zijn en voelt zich te goed voor Feyenoord. Oprotten waailap.

Max

Administrator
Forumleiding
Kan niet eens tot drie tellen en denkt al een grote meneer te zijn en voelt zich te goed voor Feyenoord. Oprotten waailap.

Twee seizoenen een beetje mee kunnen hobbelen. In de fase dat hij echt dreigt een belangrijke pion te worden wil hij niet bijtekenen. Verlies nemen en volgend talent pushen.

Batigoal

Well-known member
Twee seizoenen een beetje mee kunnen hobbelen. In de fase dat hij echt dreigt een belangrijke pion te worden wil hij niet bijtekenen. Verlies nemen en volgend talent pushen.
Opvallend ja. Heeft aardig wat potentie, maar is op dit moment nog veel te wisselvallig dus waar in het buitenland denkt hij dan aan de bak te komen. Maar ik begrijp dat het dezelfde zaakwaarnemer is die al meer Feyenoord-talenten vroeg naar het buitenland liet gaan.

Max

Administrator
Forumleiding
Opvallend ja. Heeft aardig wat potentie, maar is op dit moment nog veel te wisselvallig dus waar in het buitenland denkt hij dan aan de bak te komen. Maar ik begrijp dat het dezelfde zaakwaarnemer is die al meer Feyenoord-talenten vroeg naar het buitenland liet gaan.

Ik ken de trackrecord van de zaakwaarnemer niet, maar ik begrijp dat hij Summerville naar Leeds heeft gebracht terwijl de kansen hier voor het oprapen lagen. Ik hou zelf overigens spelers verantwoordelijk. Mocht het wel een trend zijn, dan kun je er wellicht wel rekening mee houden. Met Summerville is Feyenoord maandenlang aan het lijntje gehouden en bleken ze achteraf niet echt de intentie te hebben gehad om te blijven en met Geertruida schijnt het eenzelfde verhaal te zijn. Als het een patroon is, sneller de knoop doorhakken en afvoeren.

Het is jammer dat het nu zo loopt, maar als dit het is snel proberen te verkopen en anders kan hij dit seizoen achteraan aansluiten. Wat je zegt, hij was nog wat wisselvallig en was bezig met de transitie om echt een stabiele speler te worden. Als er een andere wisselvallige jongen is die wel wil, dan kun je beter daar je tijd en energie in investeren.

stc

Well-known member
Is de selectie van Feyenoord op dit moment kwalitatief goed genoeg om met de bovenste plaatsen mee te strijden cq om op 3 fronten mee te gaan doen dit seizoen?

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteraard niet. Een hoop spelers vertrokken waaronder de topspeler/aanvoerder/topscoorder en voor weinig geld of gratis vijf spelers gehaald die overbodig, nooit opgepikt of jong en onervaren zijn.

Als de meute vond dat Advocaat vorig jaar met de vijfde plaats op grote achterstand van de top een wereldprestatie was. Dan hoef je dit seizoen helemaal nergens op te rekenen. Alleen gaan we zien dat voor Slot een andere maatstaf gaat gelden.

stc

Well-known member
Wat gaan Arnesen en co hier aan doen? Als de selectie niet kwalitatief beter wordt, dan wordt het denk ik een moeilijk seizoen. Lopen er in de jeugd bij Feyenoord nog talenten die eventueel al de stap kunnen maken naar de eerste selectie?

Bovenaan