zwammy
Well-known member
Dus vergelijkbaar met Nederland - de top 2Oostenrijkse Bundesliga is ongeveer zelfde niveau als Duitse 2e Bundesliga.
Dus vergelijkbaar met Nederland - de top 2Oostenrijkse Bundesliga is ongeveer zelfde niveau als Duitse 2e Bundesliga.
Helaas is Neymar al verkocht dus pakken we mis....
Eens!Veerman vind ik eigenlijk helemaal niet goed. Ben ik weer misschien één van de weinigen. Zirkzee zou voor de eredivisie goed moeten zijn.
Daryl Janmaat?Eens!
Ik vind Heerenveenspelers alleen maar goed bij Heerenveen.
Op Tomasson naEens!
Ik vind Heerenveenspelers alleen maar goed bij Heerenveen.
De rest was echt kut met peren.Tomasson kwam niet direct, maar via Newcastle. Janmaat is dan de enige denk ik. Die kwam dacht ik transfervrij.
De rest was echt kut met peren.
Zit Abu ook al op FR12Dan druk je je nog erg mild uit. Je bent echt een softie geworden. Op dat forum van Abu was je ook al zo lief voor Berghuis.
Kan niet eens tot drie tellen en denkt al een grote meneer te zijn en voelt zich te goed voor Feyenoord. Oprotten waailap.
Opvallend ja. Heeft aardig wat potentie, maar is op dit moment nog veel te wisselvallig dus waar in het buitenland denkt hij dan aan de bak te komen. Maar ik begrijp dat het dezelfde zaakwaarnemer is die al meer Feyenoord-talenten vroeg naar het buitenland liet gaan.Twee seizoenen een beetje mee kunnen hobbelen. In de fase dat hij echt dreigt een belangrijke pion te worden wil hij niet bijtekenen. Verlies nemen en volgend talent pushen.
Opvallend ja. Heeft aardig wat potentie, maar is op dit moment nog veel te wisselvallig dus waar in het buitenland denkt hij dan aan de bak te komen. Maar ik begrijp dat het dezelfde zaakwaarnemer is die al meer Feyenoord-talenten vroeg naar het buitenland liet gaan.
Nee, zeker niet.Is de selectie van Feyenoord op dit moment kwalitatief goed genoeg om met de bovenste plaatsen mee te strijden cq om op 3 fronten mee te gaan doen dit seizoen?