Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Senesi was zijn eerste wedstrijd helemaal kut. Die bleek achteraf lang niet slecht te zijn. Al moeten die foutjes er wel uit. Tijdens de oefenwedstrijden er weer een paar gemaakt waar een goal uitrolt.

Ik vrees met Trauner wat zijn snelheid en wellicht wat aanpassingsproblemen met het systeem.

Maar laten we niet in de PES5 modus gaan schieten en erop rekenen dat dit gewoon onze nieuwe superheld gaat worden.
Even een serieuze vraag tussendoor: is er deze zomer al concrete interesse voor Senesi gekomen eigenlijk? Het is natuurlijk prettig om een sterkhouder zo lang mogelijk te behouden, maar voor Feyenoord zou het weleens goed zijn om gewoon weer eens vet te verdienen aan een speler.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Even een serieuze vraag tussendoor: is er deze zomer al concrete interesse voor Senesi gekomen eigenlijk? Het is natuurlijk prettig om een sterkhouder zo lang mogelijk te behouden, maar voor Feyenoord zou het weleens goed zijn om gewoon weer eens vet te verdienen aan een speler.
Er zijn wel berichten over interesse uit Italië, maar is nog niet echt concreet geworden. Arnesen heeft al aangegeven dat elke speler te koop is en daar ben ik het ook mee eens. Maar helaas komt de markt wat moeilijk op gang.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou het is weer eens die tijd van het jaar: er staan Rotterdamse investeerders klaar. Joey Veerman en Joshua Zirkzee zullen dus wel op korte termijn bij Feyenoord gaan tekenen.

Max

Administrator
Forumleiding
Over die eerste weet ik het ook nog niet helemaal zeker. Bijna 23 jaar en nog bij SC Heerenveen rondlopen.

Miramar

Well-known member
Veerman vind ik eigenlijk helemaal niet goed. Ben ik weer misschien één van de weinigen. Zirkzee zou voor de eredivisie goed moeten zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Joey Veerman? Die wil toch naar Italie.
Nou die wil vooral gewoon weg. En hij is Feyenoordfan, dus als Feyenoord zich meldt dan wil hij wel. Heeft 'ie al een paar keer aangegeven.

Maar goed, mijn berichtje was dus een beetje cynisch. Want we kennen die verhalen over Rotterdamse investeerders uit het verleden. En uiteindelijk ging het steeds niet door. Dus ik moet het allemaal nog maar zien.

Bovenaan