Eef de Kip
Well-known member
JMD, wil je ajb van Batigoal zijn account af gaan?
JMD, wil je ajb van Batigoal zijn account af gaan?
Nu zou ik ook niet ontevreden zijn als Alaba, Hinteregger of Lienhart hier centraal achterin komt staan.Moet je nagaan hoe goed Oostenrijk is als deze geweldenaar niet eens bij de selectie zat voor het EK.
Ik hoop het.Ik ben bang dat in de eerste 3 wedstrijden blijkt dat die jongen geen geweldige opbouwer blijkt te zijn en vervolgens volledig wordt afgefikt door alle "kenners".
Dit wordt er eentje in de categorie Ignjatovic. 😉Laat die PES5 maar lullen. Volgens de trainer van LASK hebben we een absolute geweldenaar in huis gehaald!
Oostenrijkse Bundesliga is ongeveer zelfde niveau als Duitse 2e Bundesliga.
*PES5JMD, wil je ajb van Batigoal zijn account af gaan?
Even een serieuze vraag tussendoor: is er deze zomer al concrete interesse voor Senesi gekomen eigenlijk? Het is natuurlijk prettig om een sterkhouder zo lang mogelijk te behouden, maar voor Feyenoord zou het weleens goed zijn om gewoon weer eens vet te verdienen aan een speler.Senesi was zijn eerste wedstrijd helemaal kut. Die bleek achteraf lang niet slecht te zijn. Al moeten die foutjes er wel uit. Tijdens de oefenwedstrijden er weer een paar gemaakt waar een goal uitrolt.
Ik vrees met Trauner wat zijn snelheid en wellicht wat aanpassingsproblemen met het systeem.
Maar laten we niet in de PES5 modus gaan schieten en erop rekenen dat dit gewoon onze nieuwe superheld gaat worden.
Er zijn wel berichten over interesse uit Italië, maar is nog niet echt concreet geworden. Arnesen heeft al aangegeven dat elke speler te koop is en daar ben ik het ook mee eens. Maar helaas komt de markt wat moeilijk op gang.Even een serieuze vraag tussendoor: is er deze zomer al concrete interesse voor Senesi gekomen eigenlijk? Het is natuurlijk prettig om een sterkhouder zo lang mogelijk te behouden, maar voor Feyenoord zou het weleens goed zijn om gewoon weer eens vet te verdienen aan een speler.
Inderdaad, ze wilden niet te goed voor de dag komen op het EK....Moet je nagaan hoe goed Oostenrijk is als deze geweldenaar niet eens bij de selectie zat voor het EK.
Nou die wil vooral gewoon weg. En hij is Feyenoordfan, dus als Feyenoord zich meldt dan wil hij wel. Heeft 'ie al een paar keer aangegeven.Joey Veerman? Die wil toch naar Italie.
Helaas is Neymar al verkocht dus pakken we mis....Dit keer komen al die havenbaronnen met hun miljoen miljard, dus PSG en City kunnen wel inpakken.