Het grote Feyenoord transfertopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Als PES5 dat zegt zal dat toch wel zo zijn? Of zal het weer een poging zijn om Stam met Slot te gaan vergelijken?

Stam is overigens bijna weer beschikbaar. Lijkt mij een prima optie voor SC Heerenveen als daar de trainer eruit vliegt.
Nee hoor, geen vergelijking, maar in zijn eerste weken riep hij dat wel, dat Fer, Narsingh en consorten toen geen drie duels per week konden spelen, maar toen was het dat hij excuses zocht etc en was 'Lerra' de man.

PES5

Administrator
Forumleiding
Overigens denk ik dat Slot echt een prima trainer is, maar ik zou zelf iets minder Advocaat bashen en roepen dat alles anders is met Arnesen zijn nieuwe netwerk, de compleet andere Kokcü en het spektakel onder Slot. Dat sentiment proef ik namelijk wel en daar trek ik wel een vergelijking met Stam. Na diens eerste interview in de VI kwam het legioen ook bijna spontaan klaar.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens denk ik dat Slot echt een prima trainer is, maar ik zou zelf iets minder Advocaat bashen en roepen dat alles anders is met Arnesen zijn nieuwe netwerk, de compleet andere Kokcü en het spektakel onder Slot. Dat sentiment proef ik namelijk wel en daar trek ik wel een vergelijking met Stam. Na diens eerste interview in de VI kwam het legioen ook bijna spontaan klaar.
Wat moeten we dan? Eindeloos blijven roepen dat alles kut is? Daar wordt m'n leven nou niet echt leuker van.

• Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Eerste oefenwedstrijden waren prima. Laatste wedstrijden zijn moeizamer. Allemaal niet heel vreemd voor een ploeg in opbouw.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat Fer vanmorgen nog had getraind. Kan zomaar dat de trainer belangrijker was dan deze oefenwedstrijd.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat moeten we dan? Eindeloos blijven roepen dat alles kut is? Daar wordt m'n leven nou niet echt leuker van.
Nee hoor, alleen na donderdag hoorde en las je veel dat de kritiek overdreven was en dat er tijd nodig is. Daar ben ik het mee eens, alleen dat werkt natuurlijk ook de andere kant op. Ik vond juist dat daarvoor overdreven positief en opportuun werd gereageerd over alles bij Feyenoord en de hele tijd vergeleken werd met vorig jaar en Advocaat met terugwekende kracht nog even hard gebasht, terwijl in mijn ogen ook van het 'nieuwe' beleid nog moet blijken of het werkt en iemand als Slot heeft sowieso tijd nodig. Hoop ook dat ie dat krijgt.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Ik was hier tijdens het Advocaat tijdperk niet of nauwelijks, maar ik kan mij voorstellen dat het bashen van Advocaat niet pas is ontstaan na de start van Slot.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laat die PES5 maar lullen. Volgens de trainer van LASK hebben we een absolute geweldenaar in huis gehaald!

LASK-trainer baalt van vertrek Trauner: ''Ons hart werd eruit gerukt''​

Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat de komst van Gernot Trauner officieel bekend gemaakt wordt. De Oostenrijkse verdediger zat zondag al op de tribune in De Kuip en wordt naar verluidt vandaag medisch gekeurd. De trainer van LASK, Dominik Thalhammer, baalt van het vertrek van Trauner.

''Ons hart werd eruit gerukt. We verliezen een geweldige verdediger die de ploeg de afgelopen jaren als aanvoerder heeft geleid'', zegt Thalhammer bij Sky. ''Dit hoort bij voetbal. De kans deed zich voor om speler te worden van een grote club. Ik begrijp hem dat hij op 29-jarige leeftijd iets anders wilde dan LASK. Dat moet je hem toestaan.''

Volgens geruchten probeerde LASK met een last-minute aanbod het contract van Trauner nog te verlengen om hem zo bij de club te houden. De verdediger van LASK, die de afgelopen vier jaar bijna geen wedstrijd miste, koos echter voor Feyenoord. De Oostenrijkers huurden Dario Maresic met een optie tot koop en anticipeerden daarmee al op het vertrek van Trauner. ''Het was geen gemakkelijke week voor ons, maar met Maresic hebben we een goede jonge speler die in de voetsporen van Trauner zal treden'', zegt Thalhammer.

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben bang dat in de eerste 3 wedstrijden blijkt dat die jongen geen geweldige opbouwer blijkt te zijn en vervolgens volledig wordt afgefikt door alle "kenners".

Max

Administrator
Forumleiding
Senesi was zijn eerste wedstrijd helemaal kut. Die bleek achteraf lang niet slecht te zijn. Al moeten die foutjes er wel uit. Tijdens de oefenwedstrijden er weer een paar gemaakt waar een goal uitrolt.

Ik vrees met Trauner wat zijn snelheid en wellicht wat aanpassingsproblemen met het systeem.

Maar laten we niet in de PES5 modus gaan schieten en erop rekenen dat dit gewoon onze nieuwe superheld gaat worden.

Bovenaan