Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Arnesen heeft inderdaad nog niet bepaald bewezen goed te kunnen aankopen. Ik vind de meeste van zijn aankopen tot nu toe tegenvallen. Maar sinds deze zomer hebben we een totaal vernieuwd scoutingsapparaat. Dus ik blijf erbij dat we hem pas vanaf deze zomer écht kunnen beoordelen. En niet op de zoethoudertjes van Advocaat.

Antonucci, Til, Pedersen, Marciano en Jahanbakhsh. Dat zijn de eerste vijf die ik beschouw als 'Arnesen aankopen'. En wat op de langere termijn Aleksandar Krajisnik en Aliou Baldé. En hopelijk straks Karim Dermane.
Ik vergeet Christian Conteh. Die mag ook mee in de beoordeling, gezien z'n leeftijd en het feit dat 'ie vanwege blessures pas dit seizoen echt inzetbaar is.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vergeet Christian Conteh. Die mag ook mee in de beoordeling, gezien z'n leeftijd en het feit dat 'ie vanwege blessures pas dit seizoen echt inzetbaar is.

Twijfel of die nou voor Feyenoord 1 of het help Jong Feyenoord de piramide in.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Twijfel of die nou voor Feyenoord 1 of het help Jong Feyenoord de piramide in.
Feyenoord-1. Is op dit moment de eerste reserve achter Sinisterra en Linssen. Johnsen, Skogen en Bernardo Silva zijn gehaald voor Jong.

Miramar

Well-known member
FTM denkt dat Jörgensen en Fer in de belangstelling staan van twee Turkse clubs. Dat zou mooi zijn ...

Max

Administrator
Forumleiding
FTM denkt dat Jörgensen en Fer in de belangstelling staan van twee Turkse clubs. Dat zou mooi zijn ...

Zeker. Dat zijn twee dure krachten waar je niks aan hebt. Hopelijk dat we Haps ook snel kunnen verkopen nu zijn Gold Cup avontuur deze week eindigt. Dan zouden we alleen nog met Diemers en Teixeira hoeven te leuren.

Miramar

Well-known member
Zeker. Dat zijn twee dure krachten waar je niks aan hebt. Hopelijk dat we Haps ook snel kunnen verkopen nu zijn Gold Cup avontuur deze week eindigt. Dan zouden we alleen nog met Diemers en Teixeira hoeven te leuren.
Teixeira heb ik nog vertrouwen in.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gerucht uit Italië: Feyenoord is in de markt om de 36-jarige transfervrije Pelle terug te halen.

• Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan