Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Jørgensen schijnt nu rond te zijn. Als Arnesen ook nog Kelly, Diemers, Fer, Teixeira en Haps weet te verkopen, dan is de opruiming wel compleet.

Schijnt een transfervrij vertrek te zijn. Beetje jammer. Maar goed, wel van die enorme salarispost af. Het is niet alsof Jørgensen nog iets positiefs had bij te dragen. Voor beide partijen was het een beetje frustrerende situatie. Snap de teleurstelling van Jørgensen ook wel van de eerder mislukte transfers naar Newcastle en Galatasaray.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Fer lijkt ook wellicht die kant op te gaan schijnt volgens FeyenoordTM interesse te zijn van Gaziantepspor en Kasimpasa. Nog niet heel concreet, maar Fer mag van Feyenoord gaan praten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Enkel een medische keuring staat nog tussen de overgang van Gernot Trauner van Lask naar Feyenoord. Waarom Feyenoord bij hem uit komt, blijkt ook wel uit onderstaande statistieken:

E6-n6c4XsAcoh8H

Max

Administrator
Forumleiding
Dat ziet er inderdaad wel prima uit. Is alleen niet echt snel en qua systeem moeten we natuurlijk ook even kijken of hij daarin past. Ajax haalde ooit Frank Verlaat terug die in Duitsland een uitstekende verdediger was, maar in het Nederlandse systeem toch matig uit de verf kwam.

Maar goed, op het oog lijkt het een goede aanwinst te zijn. Beetje ervaring en leiderschap achterin kunnen we wel gebruiken.

JMD

Well-known member
Jorgensen nu definitief weg naar Kasimpasa.

Wat verwachten de heren Feyenoorders hier eigenlijk van komend seizoen? Ik vond het donderdagavond niet meevallen, maar Max wees me er op dat dat natuurlijk niet zoveel zegt 1 zo'n duel tegen een ploeg die met de kont in de goal hangt. Ik kijk nooit oefenduels (ook van PSV niet), dus heb verder nog niks van Feyenoord gezien. Jullie ongetwijfeld meer. Gaat Feyenoord aansluiten bij PSV of wordt het spelen om plek 3/4 met AZ?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jorgensen nu definitief weg naar Kasimpasa.

Wat verwachten de heren Feyenoorders hier eigenlijk van komend seizoen? Ik vond het donderdagavond niet meevallen, maar Max wees me er op dat dat natuurlijk niet zoveel zegt 1 zo'n duel tegen een ploeg die met de kont in de goal hangt. Ik kijk nooit oefenduels (ook van PSV niet), dus heb verder nog niks van Feyenoord gezien. Jullie ongetwijfeld meer. Gaat Feyenoord aansluiten bij PSV of wordt het spelen om plek 3/4 met AZ?
Voor wat betreft het laatste ligt het eraan hoe AZ de zomer door komt en of wij nog een aantal directe versterkingen kunnen halen. Ajax en PSV zijn ver uit het zicht. En bij ons is een flinke renovatie gaande, wat gewoon tijd nodig heeft. Dus ik denk plek vier in de competitie, tenzij AZ het vertrek van hun bepalende spelers niet voldoende weet op te vangen.

Donderdag viel inderdaad niet mee, maar het was ook de eerste keer dat we tegen een verdedigend ingestelde tegenstander speelde. Tot nu toe hebben we geoefend tegen teams die een stukje verder van hun eigen goal af spelen. Dat ging bij vlagen vrij goed. Je ziet dat de spelers zowel in balbezit als bij balbezit tegenstander meer in beweging zijn dan de afgelopen seizoenen. En we spelen een meter of 20 verder naar voren met de laatste lijn. Dus het wordt in elk geval leuker om naar Feyenoord te kijken.

Miramar

Well-known member
Nog een fatsoenlijke spits kopen en misschien nog een verrassing naar Rotterdam halen. Zie nog geen echte leider opstaan binnen dit elftal.

Max

Administrator
Forumleiding
Fer en Teixeira niet bij de selectie. Dan hoop je toch stiekem dat we die twee nog kunnen verpatsen.

Miramar

Well-known member
Fer en Teixeira niet bij de selectie. Dan hoop je toch stiekem dat we die twee nog kunnen verpatsen.
Fer kan geen drie potjes in één week spelen. Dus zit lekker op de tribune.....

Ongelooflijk dat dat kan bij een voetbalclub....

• Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding

Als PES5 dat zegt zal dat toch wel zo zijn? Of zal het weer een poging zijn om Stam met Slot te gaan vergelijken?

Stam is overigens bijna weer beschikbaar. Lijkt mij een prima optie voor SC Heerenveen als daar de trainer eruit vliegt.

Bovenaan