Normaal zou dat Feyenoord zijn, maar ja.Bozenik voor volgende week nog zien te slijten. Waardeloze voetballer. Maar wie trapt erin?
Als je die niet slijt heb je die heroïne ook nodig.Nu Diemers en Haps nog ergens slijten en ik ga aan de heroïne.
Dilrosun is basisspeler bij Hertha, dus die zal niet verhuurd mogen worden. Lammers is inderdaad wel een bijzonder verhaal, omdat hij meer dan een week geleden al medisch gekeurd zou worden door Genoa. Heel misschien dat hij toch zijn zin door probeert te drukken om naar Feyenoord te gaan. Wat voor ons natuurlijk een uitstekende zaak zou zijn.
Nu Diemers en Haps nog ergens slijten en ik ga aan de heroïne.
Stuur maar naar Werder.Bozenik voor volgende week nog zien te slijten. Waardeloze voetballer. Maar wie trapt erin?
Toen Feyenoord hem haalde was ook HSV in de running. Lijkt me prima, net als Schalke.Stuur maar naar Werder.
Gegarandeerd natuurlijk dat Bozenik in Duitsland vervolgens veel gaat scoren en daarna een mooie, dure transfer maakt.Toen Feyenoord hem haalde was ook HSV in de running. Lijkt me prima, net als Schalke.
Gegarandeerd natuurlijk dat Bozenik in Duitsland vervolgens veel gaat scoren en daarna een mooie, dure transfer maakt.
Schalke heeft Terrodde. Bozeniks mag zijn schoenveters nog geen eens vastmaken.Toen Feyenoord hem haalde was ook HSV in de running. Lijkt me prima, net als Schalke.
Feyenoord had Terrode ook kunnen hebben, de sukkels.Schalke heeft Terrodde. Bozeniks mag zijn schoenveters nog geen eens vastmaken.