Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Dilrosun is basisspeler bij Hertha, dus die zal niet verhuurd mogen worden. Lammers is inderdaad wel een bijzonder verhaal, omdat hij meer dan een week geleden al medisch gekeurd zou worden door Genoa. Heel misschien dat hij toch zijn zin door probeert te drukken om naar Feyenoord te gaan. Wat voor ons natuurlijk een uitstekende zaak zou zijn.

Stond afgelopen wedstrijd in de basis ja. Daarvoor niet. Ging eerder het verhaal dat hij weg zou mogen. Kan niet beoordelen wat er waar van is. Fer stond bij ons in het begin van het seizoen ook in de basis en mocht ook weg. Vorig seizoen ook maar 500 minuten gespeeld. Al komt dat ongetwijfeld ook deels door blessures.

Lammers lijkt mij inderdaad ook erg geschikt. Is het wel zo dat je op de zijkanten dan wat onderbezet bent. Dan moet je hopen dat Zahui, Benarbi of Baldé gaat aanhaken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het verlengen van Geertruida is zeer goed nieuws! Nu ligt al ons kapitaal uit de basiself (Bijlow, Geertruida, Malacia, Kokcu en Sinisterra) voor drie of vier jaar vast en kunnen we na hopelijk goede prestaties in de Conference League en hier en daar een interland flink cashen volgende zomer en de zomer erna.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
E9jIB_GXMAc4Z2C
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha, ik weet niet welke makelaar dat geregeld heeft, maar Feyenoord mag diegene wel een doos Merci sturen. Een kleintje hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gegarandeerd natuurlijk dat Bozenik in Duitsland vervolgens veel gaat scoren en daarna een mooie, dure transfer maakt.

Is extreem doelgericht. Dus ik denk eigenlijk dat het best een goede spits kan zijn, maar niet voor Feyenoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Valentin Castellanos van New York City moet de aanvallende versterking van Feyenoord worden. Hij is een 22-jarige spits die ook op de flanken kan spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Interessant profiel. Een spits die ook op de zijkanten uit de voeten kan.

Alvaro Barreal een buitenspeler van de club van Stam wordt door AD gelinkt, maar die is nog niet door FeyenoordTM bevestigd.
 
Bovenaan