Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
De keeperstrainer heeft Marsman aan het keepen gekregen, maar die Marciano lijkt wel een heel grote clown te zijn. Toch een miskoop deze zomer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De 19-jarige buitenspeler Amad Diallo moet Feyenoord gaan versterken op de vleugels. Feyenoord is volgens FTM en Fabrizio Romano in de race om hem voor dit seizoen te huren van Manchester United. Er is concurrentie uit de Premier League en de Bundesliga.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zal toch niet? Daar heeft Man Utd 21 miljoen voor gelapt zie ik. Wel twee ijzersterke bronnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zal toch niet? Daar heeft Man Utd 21 miljoen voor gelapt zie ik. Wel twee ijzersterke bronnen.
Nou wat waar is is dat Feyenoord een serieuze optie is en dat United hem wil verhuren. Het is alleen de vraag of die jongen naar Feyenoord wil, in plaats van een Premier League club of een Bundesliga club.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op die manier. Meedingen doen we heel vaak. Volgens mij alleen Cuco Martina, Miyaichi en Guidetti gehuurd van de Engelsen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het zal wel een serieuze optie zijn, want ze zijn beiden best stellig.

Dat geloof ik ook zeker. Maar een transferperiode loopt wel heel vreemd als je niet Chong kan huren van Man Utd die sinds zijn vertrek bij Feyenoord zich niet meer heeft ontwikkeld en wel dit talent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik zeg. Echt bizar. Je kan een eigen talent die al vijf jaar stil staat in zijn ontwikkeling niet terughuren en je huurt nu wel een talent waar een half jaar geleden ruim twintig miljoen exclusief flinke bonussen nu wel huren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik zeg. Echt bizar. Je kan een eigen talent die al vijf jaar stil staat in zijn ontwikkeling niet terughuren en je huurt nu wel een talent waar een half jaar geleden ruim twintig miljoen exclusief flinke bonussen nu wel huren.
Tsja. Juiste moment, juiste tijd. Robin van Persie-factor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja. Juiste moment, juiste tijd. Robin van Persie-factor.

We hadden eerder zo lekker veel aan het netwerk van Gullit, Van Bronckhorst en Kuyt gehad. De eerste twee leverde ons nul spelers op en de laatste ene Johnston. Komt Van Persie met Diallo aanzetten. Eindbaas!
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Dat gaan we na de interland break vanzelf zien. Een lang seizoen, dus ze krijgen allemaal genoeg speeltijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat heeft van Persie er mee te maken?
Van Persie is tegenwoordig assistent en spitsentrainer bij Feyenoord. En hij heeft het in het verleden als speler wel aardig gedaan bij Manchester United. Dus toen United is gaan kijken waar Diallo zich het beste kon ontwikkelen en Feyenoord diende zich aan, hielp het natuurlijk wel erg mee dat die jongen nu een seizoen met Van Persie kan gaan werken.
 

gevegt

Well-known member
Van Persie is tegenwoordig assistent en spitsentrainer bij Feyenoord. En hij heeft het in het verleden als speler wel aardig gedaan bij Manchester United. Dus toen United is gaan kijken waar Diallo zich het beste kon ontwikkelen en Feyenoord diende zich aan, hielp het natuurlijk wel erg mee dat die jongen nu een seizoen met Van Persie kan gaan werken.
Dus de rol van vPersie is groter dan die van Arnesen?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dus de rol van vPersie is groter dan die van Arnesen?
In deze transfer? Nou nee, Van Persie zal niet de onderhandelingen voeren, natuurlijk. Maar het is toch niet zo gek dat de aanwezigheid van Van Persie een factor is bij de overweging van United waar zo'n jongen het beste een seizoen te stallen?
 

gevegt

Well-known member
In deze transfer? Nou nee, Van Persie zal niet de onderhandelingen voeren, natuurlijk. Maar het is toch niet zo gek dat de aanwezigheid van Van Persie een factor is bij de overweging van United waar zo'n jongen het beste een seizoen te stallen?
Het zal zeker helpen, maar het lijkt net of hij alle eer krijgt en niet de TD.
 
Bovenaan