Ah, dat was niet de bedoeling. Onze TD doet het deze transferwindow fantastisch en verdient een enorme pluim.Het zal zeker helpen, maar het lijkt net of hij alle eer krijgt en niet de TD.
Ah, dat was niet de bedoeling. Onze TD doet het deze transferwindow fantastisch en verdient een enorme pluim.Het zal zeker helpen, maar het lijkt net of hij alle eer krijgt en niet de TD.
Voor de duidelijkheid, ik vind van Persie een echte held en hoop dat hij zich nog jaren voor Feyenoord inzet en blijft ontwikkelen voor een hogere functie.Ah, dat was niet de bedoeling. Onze TD doet het deze transferwindow fantastisch en verdient een enorme pluim.
Zuip niet zoveel als je er niet tegen kunt.Nou en, we worden tóch kampioen!
Ik ben pas net begonnen!!!Zuip niet zoveel als je er niet tegen kunt.
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Ik vind het zeer verstandig van hem dat hij zijn trainerscarrière begint als assistent bij de o16 en spitsentrainer bij het eerste. Het lijkt me heel verstandig als hij zich stapsgewijs verder ontwikkelt. Dan sluit ik zeker niet uit dat in hem een toekomstig toptrainer schuilt. Hij heeft er de persoonlijkheid voor. Een groot contrast met bijvoorbeeld Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die denken dat het trainersvak ze wel even aan komt waaien.Voor de duidelijkheid, ik vind van Persie een echte held en hoop dat hij zich nog jaren voor Feyenoord inzet en blijft ontwikkelen voor een hogere functie.
Stop dan onmiddellijk, voordat je je echt belachelijk gaat maken!Ik ben pas net begonnen!!!
Gadverdamme, ik moet het helaas helemaal met je eens zijn.Ik kan het niet meer met je eens zijn. Ik vind het zeer verstandig van hem dat hij zijn trainerscarrière begint als assistent bij de o16 en spitsentrainer bij het eerste. Het lijkt me heel verstandig als hij zich stapsgewijs verder ontwikkelt. Dan sluit ik zeker niet uit dat in hem een toekomstig toptrainer schuilt. Hij heeft er de persoonlijkheid voor. Een groot contrast met bijvoorbeeld Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die denken dat het trainersvak ze wel even aan komt waaien.
Je moet je muil houwe!Stop dan onmiddellijk, voordat je je echt belachelijk gaat maken!
Mijn hemel, je bent al echt dronken.Je moet je muil houwe!
Je kan het gewoon niet hebben dat we weer kampioen worden!Mijn hemel, je bent al echt dronken.
Als je in de toekomst nog een klein beetje serieus genomen wil worden, moeten je vriendjes je echt in bescherming nemen.
Flikker hem er maar en weekje af Jamel!
👍Plop!
Hier is meer aan de hand dan dronkenschap alleen. Ik heb 112 gebeld🙁Zuip niet zoveel als je er niet tegen kunt.