Het grote Feyenoord transfertopic

gevegt

Well-known member
Ah, dat was niet de bedoeling. Onze TD doet het deze transferwindow fantastisch en verdient een enorme pluim.
Voor de duidelijkheid, ik vind van Persie een echte held en hoop dat hij zich nog jaren voor Feyenoord inzet en blijft ontwikkelen voor een hogere functie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voor de duidelijkheid, ik vind van Persie een echte held en hoop dat hij zich nog jaren voor Feyenoord inzet en blijft ontwikkelen voor een hogere functie.
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Ik vind het zeer verstandig van hem dat hij zijn trainerscarrière begint als assistent bij de o16 en spitsentrainer bij het eerste. Het lijkt me heel verstandig als hij zich stapsgewijs verder ontwikkelt. Dan sluit ik zeker niet uit dat in hem een toekomstig toptrainer schuilt. Hij heeft er de persoonlijkheid voor. Een groot contrast met bijvoorbeeld Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die denken dat het trainersvak ze wel even aan komt waaien.
 

gevegt

Well-known member
Ik kan het niet meer met je eens zijn. Ik vind het zeer verstandig van hem dat hij zijn trainerscarrière begint als assistent bij de o16 en spitsentrainer bij het eerste. Het lijkt me heel verstandig als hij zich stapsgewijs verder ontwikkelt. Dan sluit ik zeker niet uit dat in hem een toekomstig toptrainer schuilt. Hij heeft er de persoonlijkheid voor. Een groot contrast met bijvoorbeeld Dirk Kuyt en Wesley Sneijder, die denken dat het trainersvak ze wel even aan komt waaien.
Gadverdamme, ik moet het helaas helemaal met je eens zijn.
 

gevegt

Well-known member
Je moet je muil houwe!
Mijn hemel, je bent al echt dronken.
Als je in de toekomst nog een klein beetje serieus genomen wil worden, moeten je vriendjes je echt in bescherming nemen.
Flikker hem er maar en weekje af Jamel!
 

JFK

Well-known member
Mijn hemel, je bent al echt dronken.
Als je in de toekomst nog een klein beetje serieus genomen wil worden, moeten je vriendjes je echt in bescherming nemen.
Flikker hem er maar en weekje af Jamel!
Je kan het gewoon niet hebben dat we weer kampioen worden!
Geef dat nou gewoon eens toe!

Plop!
 

Makanaky

Well-known member
Een jongen van 19 jaar met weinig ervaring op het hoogste niveau, kan nog alle kanten op gaan. Ik dans vooralsnog niet de horlepiep.
En een spits is het ook al niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Anderhalve maand negentien. Vier duels Serie A, drie Premier League, een Champions League en vier Europa League. Zijn talenten die minder wedstrijden hebben gespeeld op niveau op die leeftijd. Een jaar geleden 21 miljoen euro voor gelapt wat schijnbaar nog over de de 40 miljoen euro kan gaan afhankelijk van bonussen. Ga gerust de horlepiep dansen, deze jongen kan wel voetballen.

 
Laatst bewerkt:
Bovenaan