Het grote Feyenoord transfertopic

Abubakari

Well-known member
En anders proberen we Berghius te huren.
Veel te duur, daarnaast een prima back up voor Antony en evt voor Klaasen, bruikbare speler voor Ajax dus.

ik zou voor Hendriks van Cambuur gaan, precies de spits die Feyenoord zoekt. Bernardo zegt het ook dus dan zal het wel zo zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, we zien wel...

Nog krap twee dagen en dan weten we het. Als ik het profiel bekijk zal het niet de sensatie zijn die Diallo had kunnen zijn. Verder lijkt deze Nelson ook minder geschikt om ook eventueel centraal te spelen.
 

Miramar

Well-known member
Nog krap twee dagen en dan weten we het. Als ik het profiel bekijk zal het niet de sensatie zijn die Diallo had kunnen zijn. Verder lijkt deze Nelson ook minder geschikt om ook eventueel centraal te spelen.
Als hij een noodverband is dan laat het lekker zitten.
 

Makanaky

Well-known member
Dat Arsenal van nu is niet beter dan Feyenoord en daar komt hij al niet aan bod. Daarnaast geen spits dus laat inderdaad maar mooi zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nelson komt naar Feyenoord lees ik nu. Ken um niet
Ik ken hem wel. 48 officiële wedstrijden voor Arsenal en 29 voor Hoffenheim. Ik baal nog steeds dat Diallo niet komt, maar Reiss Nelson is best een behoorlijk alternatief.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ken hem wel. 48 officiële wedstrijden voor Arsenal en 29 voor Hoffenheim. Ik baal nog steeds dat Diallo niet komt, maar Reiss Nelson is best een behoorlijk alternatief.

Tsja zonder Diallo was ik er vast heel blij mee geweest.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja zonder Diallo was ik er vast heel blij mee geweest.
Nelson is ook zo'n buitenspeler waar we ons vaak aan gaan ergeren. Heeft niet de absolute klasse van bijvoorbeeld Diallo, maar zal wel regelmatig voor de dribbel en het schot gaan in kansloze situaties. Techniek heeft 'ie wel en snelheid ook, maar zijn rendement is vooralsnog veel te laag. Nogmaals, voor ons een prima versterking die overal in de aanval kan spelen, maar geen speler van de buitencategorie.
 
Bovenaan