Jep, eens.Klinkt meer als een Feyenoord speler.
Jep, eens.Klinkt meer als een Feyenoord speler.
"Nelson is immensely talented (for the longest time, he was the "chosen one" at Arsenal's academy, was always seen as more talented than ESR/Joe Willock, and was PL2 player of the year at 17 or something), but he had an injury and some issues while on loan at Hoffenheim, and has been very low on confidence since. If he gets his spark back, he'll be brilliant - can play on both wings or through the centre, can shoot, pass, cross, dribbles really well, and is quick as a viper."Die speelt toch nooit centraal
Hij moet nu eerst zijn contract verlengen. Zal wel weer weken duren ...Klinkt meer als een Feyenoord speler.
Hij moet nu eerst zijn contract verlengen. Zal wel weer weken duren ...
We gaan het zien, inderdaad. Op basis van de beelden die ik zie, zou hij bij ons wel in de spits kunnen spelen. Wij spelen in balbezit toch meer met een 'valse 9', die zich uit de spits laat zakken en daar aanspeelbaar en balvast moet zijn om combinaties mee op te zetten. Volgens mij heeft hij die technische bagage wel. En daarnaast is hij ook nog snel genoeg om in een tegenaanval snel diep te sturen. Dus het zou kunnen werken. Maar we moeten het even afwachten. Eerst maar eens tekenen. Ik rekende me al rijk met Diallo, dus ik hou nog even een slag om de arm.Volgens de database is dat centrale meer een aanvallende middenvelder positie. Maar goed, we merken het wel. Heb niet direct het idee dat dit per se de laatste aanwinst gaat zijn deze zomer.
Nou, tenzij Reiss Nelson zich blesseert over het afstapje op het vliegveld, is hij vanaf morgen speler van Feyenoord.
We gaan het zien, inderdaad. Op basis van de beelden die ik zie, zou hij bij ons wel in de spits kunnen spelen. Wij spelen in balbezit toch meer met een 'valse 9', die zich uit de spits laat zakken en daar aanspeelbaar en balvast moet zijn om combinaties mee op te zetten. Volgens mij heeft hij die technische bagage wel. En daarnaast is hij ook nog snel genoeg om in een tegenaanval snel diep te sturen. Dus het zou kunnen werken. Maar we moeten het even afwachten. Eerst maar eens tekenen. Ik rekende me al rijk met Diallo, dus ik hou nog even een slag om de arm.
Micky van der Ven in gesprek met Feyenoord?
Burger op weg naar Basel.
Zou iets boven het miljoen zijn.Krijgt Feyenoord nog een transfersom?