Het grote Feyenoord transfertopic

De Wolf

Well-known member
De transferdeadline voor Engeland is deze week geloof ik. Dus dat haalt alles sowieso naar voren.

Alleen voor Engelse transfers. De meeste andere Europese landen hebben tot 2 september de markt open. Portugal zelfs tot 22 september.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Dat geldt alleen voor inkomende transfers.

Daarom ook lulkoek gisteravond dat Real Madrid slechts tot donderdag heeft om Pogba te kopen. Nee, Man Utd heeft tot donderdag om een eventuele vervanger te halen.

Klopt, maar in de praktijk zal dat aardig de beslissing om verkoop/verhuur naar voren schuiven.

waar misschien wel weer een terugkoopclausule aan vast zit.

Is vrij standaard een terugkoopclausule en/of doorverkoop percentage.

Ik ken die Johnston niet, maar ik vind hem nu al beter dan Baco.

Jamel

Administrator
Forumleiding
850x400-frfrfr.jpg

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat die Johntson er wat van kan.

Vermeer
Karsdorp - Geertruida - Jonhtson - Haps
Kokcu - Fer - Berghuis
Narsingh - Wolfswinkel - Larsson

Lijkt me voor de komende weken wel wat.

Pascallovic

Well-known member
Waarom mag die Geertruida eigenlijk nooit meedoen ondanks een stuntelende van Beek, een vaak afwezige St Juste/Nieuwkoop en de weifelende Jan-Arie?

Atreides

Well-known member
Feyenoord zou voor erkend lastpak Summerville een miljoen of twee kunnen krijgen. Klinkt aanlokkelijk, al vraag ik me dan af of hij niet nog veel meer waard is als hij ook wat speelminuten op eredivisieniveau heeft gemaakt.

Waarom ziet die knul er eigenlijk uit als een gangster uit Latino-land?

Max

Administrator
Forumleiding
Erkend lastpak? Er is een incident geweest waar zijn familie vooral heel lastig was.

Verder een beetje flauw om over die ene tattoo van Karsdorp te beginnen. Vrijwel iedere voetballer heeft tegenwoordig een tattoo.

Atreides

Well-known member
Erkend lastpak? Er is een incident geweest waar zijn familie vooral heel lastig was.

Stond toch niet echt op zichzelf?

Verder een beetje flauw om over die ene tattoo van Karsdorp te beginnen. Vrijwel iedere voetballer heeft tegenwoordig een tattoo.

Deze jongen maakt het zelfs voor een voetballer wel heel bond. Alleen zijn gezicht lijkt nog niet beplakt:
vi-111930175.jpg

Maar hij niet ergens een trauma ofzo en heeft die tatoeages louter uit esthetische overwegingen?

Miramar

Well-known member

Deze jongen maakt het zelfs voor een voetballer wel heel bond. Alleen zijn gezicht lijkt nog niet beplakt:
vi-111930175.jpg

Maar hij niet ergens een trauma ofzo en heeft die tatoeages louter uit esthetische overwegingen?
Dat moet van zijn hele leuke partner...

Max

Administrator
Forumleiding

vi-111930175.jpg

Geen idee. Ik ben alleen bekend met dit incident.

Verder weet ik niet van een trauma van Karsdorp. Alleen dat hij net als zijn maarje Sven van Beek niet het slimste jongetje van de klas was. Daarnaast komt hij inderdaad uit het slechte stuk van Schoonhoven. Amnesty Internationaal heeft al jaren een negatief inreis advies voor afgegeven.

Maasveld

Well-known member

vi-111930175.jpg

Waarschijnlijk om stoer over te komen zodat linksbuitens bang voor hem worden.

Miramar

Well-known member
Vandaag wordt Edgar Miguel Le gepresenteerd als nieuwe aanwinst. De verdediger komt op huurbasis van Trabzonspor.

PES5

Administrator
Forumleiding
Nog maar een centrale verdediger. Betekent dit dat er ook iets vertrekt?

Bovenaan