Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Nog maar een centrale verdediger. Betekent dit dat er ook iets vertrekt?

Kan volgens mij ook rechtsback. Maar de opties achterin zijn dan inderdaad wel I?ts aan de brede kant. Sowieso kan Geertruida beter zijn heil elders zoeken.

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgens mij liet Feyenoord zien prima mee te kunnen op dat niveau en zit Scharie dus helemaal op zijn plek.

Tijden onder Erwin Koeman herleven dit seizoen.

Pascallovic

Well-known member
Aan het eind van het liedje blijkt toch dat Botteghin-van der Heijden het meest betrouwbare centrale duo is. De 9e centrale verdediger in de hierarchie van Liverpool die nog nooit mee heeft mogen doen en nog nooit is uitgeleend aan een club uit het championship of de League one/two is ook geen garantie op succes. Meneer I? moeten we ook nog maar zien wat hij kan. Als ie zo goed was, had zijn club waar hij net getekend heeft wel meer moeite gedaan hebben om hem speelgerechtigd te krijgen(Lees een andere speler laten vertrekken).

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, dan hoop ik dat ze allemaal geblesseerd raken en dat net zoals in de tijd van Been en Verbeek de jeugdspeler het wel laat zien.

Unregistere

Well-known member
Nee hoor. Maar meezingers zijn altijd het meest geschikt voor liedjes over voetballers. Wel knap dat je het herkent! :duim:

Max

Administrator
Forumleiding
Was bij ons ook om de haverklap geblesseerd. Sympathiek van die Duitsers dat ze er zoveel geld voor wildd betalen.

Atreides

Well-known member
Was bij ons ook om de haverklap geblesseerd. Sympathiek van die Duitsers dat ze er zoveel geld voor wildd betalen.

Bij Mainz zijn gewoon ontzettend fan van Feyenoord. Jullie hebben Boetius nog weten te verkopen met winst ondanks dat hij op dat moment persona non grata was.

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Mainz zijn gewoon ontzettend fan van Feyenoord. Jullie hebben Boetius nog weten te verkopen met winst ondanks dat hij op dat moment persona non grata was.

Wij hebben nog een zeer gretige Zweedse buitenspeler. Misschien ook wel iets voor Mainz.

Bovenaan