Het grote Feyenoord transfertopic

Atreides

Well-known member
Wij hebben nog een zeer gretige Zweedse buitenspeler. Misschien ook wel iets voor Mainz.

En een linkercentrale verdediger met een fabelachtige trap in zijn benen. Ik zou het wel weten als ik Sjaak Troost zou heten. Beetje de omgekeerde situatie van meneer troost want die schijnt het dan weer nooit te weten.

MWLC

Well-known member
Dylan Vente speelt de rest van het seizoen bij RKC Waalwijk. De 20-jarige spits wordt voor de duur van ??n seizoen verhuurd aan de Brabantse promovendus. Vente heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2022.

MWLC

Well-known member
Aan de ene kant begrijp ik het wel,maar wat als er een aanvaller geblesseerd raakt? Nu wil ik niet zeggen dat Vente dan de juiste vervanger is,maar je komt dan mi wel wat krap te zitten voor de spitspositie.

Atreides

Well-known member
Aan de ene kant begrijp ik het wel,maar wat als er een aanvaller geblesseerd raakt? Nu wil ik niet zeggen dat Vente dan de juiste vervanger is,maar je komt dan mi wel wat krap te zitten voor de spitspositie.

Knul is gelet op het opstellen van Berghuis en Narsingh als centrumspits vierde keus. Hij heeft het gewoon niet en heeft zich helaas niet kunnen sterken met 2-3 jaar in de JL.

Pascallovic

Well-known member
Vente heeft zijn kansen op speeltijd bij Feyenoord afgebrand met een hele slechte voorbereiding. Die zou er echt niet meer in komen of Jorgensen, Berghuis, Sinisterra en Narsingh moeten allemaal geblesseerd zijn. Als de kans op speeltijd zo laag is, dan heeft blijven geen enkele zin. Als zelfs Narsingh die niks van een spits heeft al voor je in de hierarchie staat, dan is het signaal wel duidelijk.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Vente kan best wel wat. Alleen net even wat klein en hij mag wel wat breder worden. Zonde dat ze hem vorig jaar niet al hebben verhuurd. Op termijn zal het vermoedelijk geen Feyenoord 1 spits worden, maar het blijkt sowieso dat je een spits vaker koopt dan opleidt.

De Wolf

Well-known member
Is die Marco Senesi al gespot? Volgens het AD van gisteren waren de clubs het eens met elkaar.

Die spits mag ook wel komen. Alleen Jorgensen is een echte spits.

Max

Administrator
Forumleiding
Bannis is ook een echte spits. Maar gezien de blessuregevoeligheid van J?rgensen moet je wellicht er wel een bij hebben.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is die Marco Senesi al gespot? Volgens het AD van gisteren waren de clubs het eens met elkaar.

Die spits mag ook wel komen. Alleen Jorgensen is een echte spits.

AD schreef dat de clubs elkaar naderen. We hebben bij Ajax al een paar keer gezien dat het met Zuid-Amerikaanse clubs alsnog wel even kan duren.

Jamel

Administrator
Forumleiding
AD schreef dat de clubs elkaar naderen. We hebben bij Ajax al een paar keer gezien dat het met Zuid-Amerikaanse clubs alsnog wel even kan duren.

Dat ging toch een stukkie sneller. Feyenoord en San Lorenzo zijn akkoord. Hij komt waarschijnlijk begin volgende week naar Rotterdam voor de medische keuring.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat impressiebeelden van onze nieuwe centrale verdediger. Let vooral even op zijn passing. :)

Bovenaan