Het grote Feyenoord transfertopic

Atreides

Well-known member
Gefeliciteerd met Karsdorp. Een hele fijne versterking waar behalve zijn fitheid louter pluspunten te noteren zijn.

Wel aardig dat die Van den Berg onder Stam dan bij PEC op de bank zat en Johnston straks in de basis staat bij Feyenoord.

:eek:mg:

Hankie

Well-known member
Ik zou er niet te veel van verwachten. Speler als talent nooit echt in beeld geweest voor het eerste. Dit terwijl Klopp een Ki-Jana Hoever wel een keer heeft meegenomen in de FA Cup en recent op trainingskamp. Ook van den Berg mocht mee op trainingskamp naar de VS, in tegenstelling tot deze Johnston. Het zegt lang niet alles, maar het zegt wel iets.

1 wedstrijd in de voorbereiding en vorig jaar aanvoerder onder 23. Maar we gaan het zien, zal qua transferbeleid van Feyenoord wel een lul met vingers zijn die om de meter struikelt over zijn teennagels.

Miramar

Well-known member
Edgar I? is wel een aardige fysieke verdediger. Alleen hij deelde mee in de malaise tijdens het bijna-degradatie-jaar van Lille twee seizoenen terug. In de topploeg Lille van vorig jaar had hij geen rol.

Verder opvallend dat er opeens allerlei namen worden genoemd bij Feyenoord. Terwijl het de rest van de zomer zo rustig was. Zou dat komen door de slechte start?
En door die 9 miljoen uit Duitsland

Unregistere

Well-known member
Berichten vanuit Turkije. We gaan Edgar I? voor een jaar huren van Trabzonspor. De Portugese verdediger, die zowel in het centrum als op rechtsback kan spelen, heeft vandaag een transfer gemaakt van Lille naar Turkije, maar mag daar niet spelen omdat ze al teveel buitenlandse spelers hebben.

Zaakwaarnemer is Rob Janssen, dus grote kans dat dit waar is.

Dan is het vrijwel zeker waar. Wasserman fungeert momenteel als TD bij Feyenoord, omdat Sjaak Troost verder geen netwerk heeft. Voor Jansen ideaal.

PES5

Administrator
Forumleiding
Karsdorp prima aanwinst natuurlijk als ie fit is. Daar heb je wat aan.

Wel een belangrijke toevoeging; mits fit.

14 duels in 2 jaar. Lijkt me dat je hem zeer voorzichtig moet brengen, anders zit ie straks weer in de lappenmand.

Hankie

Well-known member
Wel een belangrijke toevoeging; mits fit.

14 duels in 2 jaar. Lijkt me dat je hem zeer voorzichtig moet brengen, anders zit ie straks weer in de lappenmand.

Heeft de voorbereiding meegedraaid en een helft gespeeld in de 2 oefenwedstrijden.

Hankie

Well-known member
Twitter is zo leuk om te lezen! Karsdorp en van Wolfswinkel wat een slechte scouting alleen maar bord op schoot en oude meuk #Wanbeleid. Johnston en Le afwachten of het wat is zal voor de lage kosten wel niks zijn, haal wat spelers die zich al bewezen hebben #wanbeleid.

Mooi man.

Miramar

Well-known member
Twitter is zo leuk om te lezen! Karsdorp en van Wolfswinkel wat een slechte scouting alleen maar bord op schoot en oude meuk #Wanbeleid. Johnston en Le afwachten of het wat is zal voor de lage kosten wel niks zijn, haal wat spelers die zich al bewezen hebben #wanbeleid.

Mooi man.
Erger mij kapot aan die lui...

Eentje wist zelfs te vertellen dat Troost deze spelers al in Juni had moeten aantrekken. Domme supporters zijn er dus ook....

PES5

Administrator
Forumleiding
En toch, drie verdedigers huren als Feyenoord zijnde. Het is wel armoedig.

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

En toch, drie verdedigers huren als Feyenoord zijnde. Het is wel armoedig.

Johnston is gekocht. Die Portugees is volgens mij nog niet binnen toch? Als er jeugd aankomt, dan kan huur ter overbrugging een verstandige zet zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Johnston is gekocht. Die Portugees is volgens mij nog niet binnen toch? Als er jeugd aankomt, dan kan huur ter overbrugging een verstandige zet zijn.

Gouka zei dat Feyenoord hem gaat huren, maar Liverpool meldt inmiddels zelf dat het om koop gaat. Wie moet ik nou geloven?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb begrepen dat 6 Championship clubs concreet waren om hem te huren. Verder was hij als afgelopen seizoen aanvoerder van de <23 van Liverpool en heeft hij 36 wedstrijden voor dat team gespeeld. Hij was trouwens ook aanvoerder van het team dat in de Youth League tot de kwartfinales kwam. Al met al is dat geen onaardig CV voor een 20-jarige speler.

Moet wel zeggen dat ik die jongen nog geen minuut heb zien spelen dus werkelijk geen idee heb of hij er daadwerkelijk iets van kan.

Batigoal

Well-known member
De transferdeadline voor Engeland is deze week geloof ik. Dus dat haalt alles sowieso naar voren.

Dat geldt alleen voor inkomende transfers.

Daarom ook lulkoek gisteravond dat Real Madrid slechts tot donderdag heeft om Pogba te kopen. Nee, Man Utd heeft tot donderdag om een eventuele vervanger te halen.

Pascallovic

Well-known member

Mooi man.
Ik zou ook kritisch zijn als mijn club de 9e centrale verdediger van Liverpool zou aantrekken. Met Karsdorp huur je nu voor het 3e seizoen op rij een rechtsback. Dat is opvallend te noemen. Meneer Le zegt mij niks, dus we gaan het merken wat hij kan. Van Wolfswinkel is een prima spits die zijn doelpunten wel gaat maken. Enig nadeel is dat hij niet meer voor een aardig bedrag doorverkocht gaat worden.

Ik kan mij op zich wel voorstellen dat men wat sceptisch is. Je ontvangt 9 miljoen voor St Juste en op basis van de geruchten worden daar vooral wat noodverbandjes voor aangetrokken die in de toekomst geen cent zullen opleveren. Op het gokje van Johnston na dan.

Bovenaan