Pascallovic
Well-known member
Karsdorp prima aanwinst natuurlijk als ie fit is. Daar heb je wat aan.
Wel aardig dat die Van den Berg onder Stam dan bij PEC op de bank zat en Johnston straks in de basis staat bij Feyenoord.
Ik zou er niet te veel van verwachten. Speler als talent nooit echt in beeld geweest voor het eerste. Dit terwijl Klopp een Ki-Jana Hoever wel een keer heeft meegenomen in de FA Cup en recent op trainingskamp. Ook van den Berg mocht mee op trainingskamp naar de VS, in tegenstelling tot deze Johnston. Het zegt lang niet alles, maar het zegt wel iets.
En door die 9 miljoen uit DuitslandEdgar I? is wel een aardige fysieke verdediger. Alleen hij deelde mee in de malaise tijdens het bijna-degradatie-jaar van Lille twee seizoenen terug. In de topploeg Lille van vorig jaar had hij geen rol.
Verder opvallend dat er opeens allerlei namen worden genoemd bij Feyenoord. Terwijl het de rest van de zomer zo rustig was. Zou dat komen door de slechte start?
Berichten vanuit Turkije. We gaan Edgar I? voor een jaar huren van Trabzonspor. De Portugese verdediger, die zowel in het centrum als op rechtsback kan spelen, heeft vandaag een transfer gemaakt van Lille naar Turkije, maar mag daar niet spelen omdat ze al teveel buitenlandse spelers hebben.
Zaakwaarnemer is Rob Janssen, dus grote kans dat dit waar is.
Karsdorp prima aanwinst natuurlijk als ie fit is. Daar heb je wat aan.
Wel een belangrijke toevoeging; mits fit.
14 duels in 2 jaar. Lijkt me dat je hem zeer voorzichtig moet brengen, anders zit ie straks weer in de lappenmand.
Wel een belangrijke toevoeging; mits fit.
14 duels in 2 jaar. Lijkt me dat je hem zeer voorzichtig moet brengen, anders zit ie straks weer in de lappenmand.
Erger mij kapot aan die lui...Twitter is zo leuk om te lezen! Karsdorp en van Wolfswinkel wat een slechte scouting alleen maar bord op schoot en oude meuk #Wanbeleid. Johnston en Le afwachten of het wat is zal voor de lage kosten wel niks zijn, haal wat spelers die zich al bewezen hebben #wanbeleid.
Mooi man.
En toch, drie verdedigers huren als Feyenoord zijnde. Het is wel armoedig.
Johnston is gekocht. Die Portugees is volgens mij nog niet binnen toch? Als er jeugd aankomt, dan kan huur ter overbrugging een verstandige zet zijn.
Gouka zei dat Feyenoord hem gaat huren, maar Liverpool meldt inmiddels zelf dat het om koop gaat. Wie moet ik nou geloven?
Meestal worden dat soort spelers ook pas eind augustus verhuurd.
De transferdeadline voor Engeland is deze week geloof ik. Dus dat haalt alles sowieso naar voren.
Ik zou ook kritisch zijn als mijn club de 9e centrale verdediger van Liverpool zou aantrekken. Met Karsdorp huur je nu voor het 3e seizoen op rij een rechtsback. Dat is opvallend te noemen. Meneer Le zegt mij niks, dus we gaan het merken wat hij kan. Van Wolfswinkel is een prima spits die zijn doelpunten wel gaat maken. Enig nadeel is dat hij niet meer voor een aardig bedrag doorverkocht gaat worden.Twitter is zo leuk om te lezen! Karsdorp en van Wolfswinkel wat een slechte scouting alleen maar bord op schoot en oude meuk #Wanbeleid. Johnston en Le afwachten of het wat is zal voor de lage kosten wel niks zijn, haal wat spelers die zich al bewezen hebben #wanbeleid.
Mooi man.