Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Waarschijnlijk zal de lat bij verschillende Feyenoord-fans ietsje hoger liggen inmiddels.

Die lat ligt hier ook wel hoger dan een of twee zomers geleden. Alleen je hele selectie nu al volledig rond hebben is alleen mogelijk als je bovenin de PL meedraait. Danjuma en die Kroaat is een ander segment dan Wålemark, Nelson en Dilrosun. Daarnaast verwachten we dat we daar nu al mee bezig zijn en niet dat ze eind augustus of in de winterstop komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord houdt 2.5 miljoen over aan transfer Bozenik naar Boavista
Haha, dat is een mooie meevaller! Maken wel verlies op die jongen, maar ik ging er al vanuit dat hij uiteindelijk transfervrij of via contract ontbinding de deur uit zou lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Miramar

Well-known member
Haha, dat is een mooie meevaller! Maken wel verlies op die jongen, maar ik ging er al vanuit dat hij uiteindelijk transfervrij of via contract ontbinding de deur uit zou lopen.
Das inderdaad een redelijke afloop van de samenwerking. Snel vergeten die knul.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pure winst inderdaad, want maar 1,5 in plaats van 4 miljoen verlies. Qua geld van je dan bijna net zoveel als je naar PEC voor Beelen mag overmaken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond hem vrij doelgericht. In die zin valt het mij wat tegen dat hij nergens de balletjes soepel binnen heeft getikt. Ook niet in competities waar je als spits niet hoeft te kunnen voetballen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Over een jaar verkoopt Boavista Bozenik aan een ploeg uit de Portugese top 3 voor een miljoenenbedrag.

Daarna voor honderd miljoen naar Barcelona als opvolger van Lewandowski. Uiteraard moeten er wel eerst vijf spelers naar Saudi Arabië worden afgevoerd en de transferrechten van 2057 worden alvast verkocht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik moest er gisteravond nog smakelijk om lachen toen 1908 met het bericht kwam dat Arsen Zakharyan een optie is voor Feyenoord. Maar inmiddels melden zowel Fabrizio Romano als De Telegraaf ook dat we vol voor hem gaan.

Zou om verschillende redenen een hele interessante transfer zijn. Controversieel omdat die jongen een Rus is. En sensationeel omdat hij een enorm talent is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, spelers als Bozenik vertrokken normaal gesproken voor maximaal 1 miljoen euro. Nu levert het je zelfs nog een boekwinstje op in de jaarstukken 2023/24.

Naast al die eerdere spelers gaat Feyenoord overigens ook de Argentijn Almada en de Rus Zakharyan halen. Die zouden zijn aangeboden aan Feyenoord. Die eerste lijkt mij zelf volkomen onhaalbaar en of we nou een Russische speler van een Russische club moeten gaan halen weet ik ook niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
en of we nou een Russische speler van een Russische club moeten gaan halen weet ik ook niet.
Daar gaat inderdaad heel veel over gezegd en geschreven worden, mocht die transfer er komen. Maar zou ik met name voor die jongen wel flauw vinden. Hij kan er toch ook niets aan doen waar hij geboren is?
 
Bovenaan