Dacht dat 'ie onderweg was naar AC Milan.@Miramar: We gaan ook Isakson halen van Midden-Jutland.
Dacht dat 'ie onderweg was naar AC Milan.@Miramar: We gaan ook Isakson halen van Midden-Jutland.
Dacht dat 'ie onderweg was naar AC Milan.
Die droppen elke dag drie namen, soms nieuwe, soms gerecyclede. De Bever is zijn bronnen kwijt en Vlugge Japie is een uit de hand gelopen grap.De Bever kwam ermee en Vlugge Japie heeft heeft op Twitter gezet.
Heeft Chris Woerts nog wat geroepen? Die heeft nog nooit gelijk gehad.
Om de tassen van Onana te sjouwen? Aardig van hem.Jazeker. Bijlow is al onderweg naar Man Utd neem ik aan.
Oei en Geertruida naar Leicester lees ik...Jazeker. Bijlow is al onderweg naar Man Utd neem ik aan.
Oei en Geertruida naar Leicester lees ik...
Chris weet het zekerHad ik gemist. Dank!
Het schijnt dat Feyenoord "flinke concurrentie" heeft bij alle spelers die ze eventueel willen kopen.
Paixao en Jahanbakhsh zijn meestal goed genoeg maar voor Champions League niveau is er eigenlijk geen tijd om wat te proberen.Ja enorm. Zijn allemaal ook heel erg duur, maar met een bod van de helft van de prijs maken we toch goede kans.
Overigens stappen we er overheen dat Minteh als buitenspeler erbij is gekomen. Die verhuurt Newcastle ook niet aan ons om hem vervolgens geen speeltijd te geven. Zal voor Slot niet genoeg zijn, maar op zich hebben we met Paixao, Dilrosun, Minteh en Jahanbakhsh vier fitte buitenspelers. Wålemark blijft vooral voor hem een beetje lullig verhaal. Misschien moet die jongen toch maar eens zich laten verhuren. Hoop stiekem dat Sauer kan aanhaken. Met Slotbal heb je sowieso wel vijf opties nodig aan het begin van het seizoen. Hij benut er eigenlijk altijd wel vier in een wedstrijd en er is er altijd wel eentje niet fit.
Paixao en Jahanbakhsh zijn meestal goed genoeg maar voor Champions League niveau is er eigenlijk geen tijd om wat te proberen.
Waarschijnlijk zal de lat bij verschillende Feyenoord-fans ietsje hoger liggen inmiddels.Ik snap de paniek ook niet zo bij sommige Feyenoordfans. Qua aantallen staat er volgens mij nu al een heel behoorlijke selectie en is het een kwestie van hier en daar een echte kwaliteitsimpuls om door te groeien. En het is afwachten of er nog spelers vertrekken. Maar voorlopig is dit onze selectie.
Keepers: Bijlow, Wellenreuther, Jansen
RB: Geertruida, Pedersen
CV: Trauner, Hancko, Beelen, Hendriks
LB: Hartman, Lopez
CM: Wieffer, Zerrouki, Van den Belt, Timber, Zechiel, Milambo
CAM: Bullaude
RB: Jahanbakhsh, Dilrosun, Minteh, Walemark
SP: Gimenez, Danilo
LB: Paixao, Sauer
En dan zijn er ook een aantal spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen bij nood. Dus al met al zijn dit al behoorlijke contouren voor een eredivisie-waardige selectie. En is een nieuwe aanvallende middenvelder en een nieuwe linksbuiten topprioriteit. Die Ivanusec schijnt op beide posities uit de voeten te kunnen, dus dat zou alvast een welkome versterking zijn.