Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Bullaude schijnt woensdag te landen. Zal dan wel weer presentatie rond het weekend worden. Dan nog een werkvergunning regelen en dan kan je pas na de interlandbreak over hem beschikken. Dit is in principe een die echt de aanvallende middenvelder/schaduwspits rol ala Til kan vervullen met wat meer voetballende kwaliteiten. Al moet zijn rendement wel omhoog. Schijnbaar zat AZ hier eerder in de zomer achteraan, maar die konden het niet eens worden over de transfersom, dus die zijn doorgeschakeld naar een Amerikaan met een stuk betere statistieken.
 

Pascallovic

Well-known member
Bullaude schijnt woensdag te landen. Zal dan wel weer presentatie rond het weekend worden. Dan nog een werkvergunning regelen en dan kan je pas na de interlandbreak over hem beschikken. Dit is in principe een die echt de aanvallende middenvelder/schaduwspits rol ala Til kan vervullen met wat meer voetballende kwaliteiten. Al moet zijn rendement wel omhoog. Schijnbaar zat AZ hier eerder in de zomer achteraan, maar die konden het niet eens worden over de transfersom, dus die zijn doorgeschakeld naar een Amerikaan met een stuk betere statistieken.
Interlandbreak is pas eind september. Je hebt toch geen maand nodig voor een werkvergunning?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Interlandbreak is pas eind september. Je hebt toch geen maand nodig voor een werkvergunning?

Waarom zie ik dan geen eredivisievoetbal weekend van 9 tm 11 september? Wat is daar dan de reden van? Dacht dat dat gat interlandvoetbal was. Zie een tweede gat idd het weekend van 23-25 september.

Werkvergunning heb je vermoedelijk binnen een tot twee weken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom zie ik dan geen eredivisievoetbal weekend van 9 tm 11 september? Wat is daar dan de reden van? Dacht dat dat gat interlandvoetbal was. Zie een tweede gat idd het weekend van 23-25 september.
11 september spelen wij thuis tegen Sparta. Ik denk dat je effe langs Pearle moet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
11 september spelen wij thuis tegen Sparta. Ik denk dat je effe langs Pearle moet.

Hmm vreemd. Ik laat ieder jaar via Feyenoord alle wedstrijden in mijn agenda, maar deze wedstrijd is niet ingeladen. Ik vond die drie uitwedstrijden op rij al zo schijtirritant. In al die jaren nog nooit meegemaakt dat een wedstrijd niet in de agenda terecht komt, gaat zelfs automatisch met bekerduels en Europese duels.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Toornstra vertrekt, dan hebben we nog maar acht spelers over die vorig seizoen ook tot de vaste selectie behoorden. Marciano, Bijlow, Pedersen, Geertruida, Trauner, Kökçu, Jahanbaksh en Wålemark. Daarvan zitten alleen Bijlow, Geertruida en Kökçu al langer dan een seizoen bij Feyenoord. Een behoorlijke transformatie.
 

Pascallovic

Well-known member
Sowieso bizar dat van de basisploeg van de finale van 25 mei nu drie maanden later er dan nog maar 4 spelers over zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso bizar dat van de basisploeg van de finale van 25 mei nu drie maanden later er dan nog maar 4 spelers over zijn.

Waarvan belangrijker nog, maar 3 veldspelers. Met huurlingen zonder koopoptie als Nelson en Til maakte je natuurlijk ook wel kwetsbaar voor verandering. Wat resteert is wellicht talentvol, maar echt onervaren. Met Toornstra en Aursnes vertrekt er toch weer een hoop (Europese) wedstrijden. Goed dat je de redelijk ervaren Hancko haalt als vervanger van Senesi. Ik snap wel dat Slot graag een meer ervaren speler als vervanger wil voor Aursnes.

Als je echt richting de tien miljoen voor Zerrouki zou gaan betalen, dan kun je beter nog proberen om Ajax te kopiëren en proberen de slechts een jaar ourdere Jerdy Schouten bij Bologna los te weken.
 

Hankie

Well-known member
Toornstra schijnt al afscheid te hebben genomen. Is toch wel een icoon geworden en we zullen hem gaan missen.
 

Pascallovic

Well-known member
Had nog wel zijn waarde kunnen hebben dit jaar, gelet op het drukke programma in september/oktober. Wat dat betreft vind ik dat ze hem wel heel makkelijk laten gaan.
 

Hankie

Well-known member
Had nog wel zijn waarde kunnen hebben dit jaar, gelet op het drukke programma in september/oktober. Wat dat betreft vind ik dat ze hem wel heel makkelijk laten gaan.
Zeker weten, maar hij wil graag spelen en komt weer op het tweede plan. Ze gunnen hem het als hij wilt gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als basisspeler kon het niet meer, maar Toornstra kon je over kwijt om de gaten te vullen die zouden ontstaan. Ze laten hem inderdaad makkelijk gaan. Maar goed, iemand die acht jaar voor de club heeft gespeeld moet je ook niet tegen zijn zin bij je houden. Ik neem aan dat Feyenoord wel een transfersom van FC Utrecht verlangt. Laat ze maar weer een deel terugbetalen voor wat ze voor Timber hebben mogen ontvangen.
 

Hankie

Well-known member
Als basisspeler kon het niet meer, maar Toornstra kon je over kwijt om de gaten te vullen die zouden ontstaan. Ze laten hem inderdaad makkelijk gaan. Maar goed, iemand die acht jaar voor de club heeft gespeeld moet je ook niet tegen zijn zin bij je houden. Ik neem aan dat Feyenoord wel een transfersom van FC Utrecht verlangt. Laat ze maar weer een deel terugbetalen voor wat ze voor Timber hebben mogen ontvangen.
Transfervrij....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord laat Toornstra transfervrij vertrekken. Ik snap de waardering voor Toornstra, maar tot deze transferzomer was ieder miljoen er een. Zeker al je de miljoenen aan het overmaken bent voor Timber, had je er nog wel een miljoen uit kunnen slepen. Hij was gewoon nog een volwaardig selectielid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Twee vervangers qua naam en ervaring erbij kopen zou geen overbodige luxe zijn.

Zou geen kwaad kunnen. Als je puur naar de basis kijkt, dan is er op zes en linksback nog wel ruimte. Bord-pasta-op-schoot-scouting zou je aan Jerdy Schouten kunnen denken. Als FC Twente echt dubbele cijfers wil zien voor Zerrouki, dan kun je die beter naar Bologna overmaken. Met Aursnes heb je in ieder geval aangetoond dat een speler na een seizoen verder kan hoppen hogerop. Geen Europees voetbal ervaring, maar wel drie jaar Serie A.
 

Maasveld

Well-known member
Zou geen kwaad kunnen. Als je puur naar de basis kijkt, dan is er op zes en linksback nog wel ruimte. Bord-pasta-op-schoot-scouting zou je aan Jerdy Schouten kunnen denken. Als FC Twente echt dubbele cijfers wil zien voor Zerrouki, dan kun je die beter naar Bologna overmaken. Met Aursnes heb je in ieder geval aangetoond dat een speler na een seizoen verder kan hoppen hogerop. Geen Europees voetbal ervaring, maar wel drie jaar Serie A.
Die ga je niet voor minder dan 15 miljoen krijgen ben ik bang.
 
Bovenaan