Blijkbaar hebben ze Zerrouki nog niet uit het hoofd gezet.
Zullen ze na donderdag ongetwijfeld nog wel een balletje voor opwerpen. FC Twente is zelf volgens mij ook concreter aan het worden voor een Hoedemakers en denken verder aan Burger. Ik begrijp van FeyenoordTM dat er in principe geen monsterbedragen meer worden afgetikt ala Timber. Schijnbaar kijkt Feyenoord of er vanuit de grotere competities wellicht nog wat kan gehuurd met hopelijk iets meer ervaring. Verder staat die Noor Mannsverk of zoiets nog op de lijst. Feyenoord heeft nog een week, we gaan zien wat het gaat worden.
FeyenoordTM heeft het verder al wekenlang over een jonge linksbenige Zuid-Amerikaanse spits die voor 1 miljoen moet komen en die nog het staartje van onze jeugdopleiding moet meepikken.
Een linksback lijkt niet meer te komen. Maar goed, Slot heeft straks Lopez een weekje zien meetrainen en Hartman straks weer een wedstrijdje meer zien spelen en dan kan de wereld er ook weer anders uitzien.
Voor Feyenoord sowieso ook wel handig om wat geld achter de hand te houden mocht je opties voor Szymanski en Gimenez willen gaan lichten. Al kan daarbij een goede Europese campagne ook weer helpen.
Ik heb niks meer gelezen over die jonge Zweedse middenvelder.
Dus komende week schijnbaar in ieder geval Bullaude. Verder waarschijnlijk een opvolger voor Aursnes. Mogelijk een jonge Zuid-Amerikaanse spits tussen jeugd en selectie in. Mogelijk een jonge Zweedse middenvelder voor in de jeugd. Mogelijk een linksback.