Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Huur die Vormer een jaar. Daarna verder kijken.

Dacht ik ook al aan, maar volgens Pascallovic is dat ergenis niveau Hendrix/Diemers.

Riedewold schijnt ergens genoemd te zijn. Die zal niet voor niets op het zijspoor bij Crystal Pallace beland zijn. Onder succes bondscoach Blind nog drie interlands gespeeld. Kan hem niet zozeer herinneren als verdedigende middenvelder. Al schijnt dat wel zijn positie te zijn. Vraag mij af of dat niet ook het niveau ergenis Hendrix/Diemers is.
 

De Wolf

Well-known member
Komen nog twee spelers bij. Waarschijnlijk Bullaude en een vervanger voor Aursnes. Meer hoeven we niet te verwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Blijkbaar hebben ze Zerrouki nog niet uit het hoofd gezet.

Zullen ze na donderdag ongetwijfeld nog wel een balletje voor opwerpen. FC Twente is zelf volgens mij ook concreter aan het worden voor een Hoedemakers en denken verder aan Burger. Ik begrijp van FeyenoordTM dat er in principe geen monsterbedragen meer worden afgetikt ala Timber. Schijnbaar kijkt Feyenoord of er vanuit de grotere competities wellicht nog wat kan gehuurd met hopelijk iets meer ervaring. Verder staat die Noor Mannsverk of zoiets nog op de lijst. Feyenoord heeft nog een week, we gaan zien wat het gaat worden.

FeyenoordTM heeft het verder al wekenlang over een jonge linksbenige Zuid-Amerikaanse spits die voor 1 miljoen moet komen en die nog het staartje van onze jeugdopleiding moet meepikken.

Een linksback lijkt niet meer te komen. Maar goed, Slot heeft straks Lopez een weekje zien meetrainen en Hartman straks weer een wedstrijdje meer zien spelen en dan kan de wereld er ook weer anders uitzien.

Voor Feyenoord sowieso ook wel handig om wat geld achter de hand te houden mocht je opties voor Szymanski en Gimenez willen gaan lichten. Al kan daarbij een goede Europese campagne ook weer helpen.

Ik heb niks meer gelezen over die jonge Zweedse middenvelder.

Dus komende week schijnbaar in ieder geval Bullaude. Verder waarschijnlijk een opvolger voor Aursnes. Mogelijk een jonge Zuid-Amerikaanse spits tussen jeugd en selectie in. Mogelijk een jonge Zweedse middenvelder voor in de jeugd. Mogelijk een linksback.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Klinkt inderdaad erg onhaalbaar. Eerder zijn een hoop transfers naar clubs met meer salarisbudget niet rondgekomen. Nu ziet hij zelf in dat de afweging geld en sportieve plaatje niet goed was en heeft hij zijn oude zaakwaarnemer weer aangesteld, maar ik zie niet direct een speler komen die eerder niet naar Turkije of Arsenal ging vanwege te hoge salariseisen.

Maar wel interessant dat ze dan bij hem uitkomen. In die zin ligt die positie dus geheel open. Die andere namen waarmee ze dan bezig zijn zullen dan vermoedelijk ook niet direct voor de hand liggen.
 
Laatst bewerkt:

Miramar

Well-known member
Klinkt inderdaad erg onhaalbaar. Eerder zijn een hoop transfers naar clubs met meer salarisbudget niet rondgekomen. Nu ziet hij zelf in dat de afweging geld en sportieve plaatje niet goed was en heeft hij zijn oude zaakwaarnemer weer aangesteld, maar ik zie niet direct een speler komen die eerder niet naar Turkije of Arsenal ging vanwege te hoge salariseisen.

Maar wel interessant dat ze dan bij hem uitkomen. In die zin ligt die positie dus geheel open. Die andere namen waarmee ze dan bezig zijn zullen dan vermoedelijk ook niet direct voor de hand liggen.
Misschien heeft Trauner er een slinger aan gegeven en ziet deze jongen Feyenoord wel zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien heeft Trauner er een slinger aan gegeven en ziet deze jongen Feyenoord wel zitten.

Dat kan zeker helpen. Daarnaast kun je wellicht tot een creatieve deal komen. Verder heeft hij ook kunnen zien hoe Aursnes na een jaar een financieel en sportief lucratieve deal bij een Portugese topclub kon tekenen. Alleen dan nog steeds acht ik de kans niet groot. Maar fijn dat Feyenoord het in ieder geval voor kwalitatief sterke opties gaat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
AD meldt dat Toornstra toch niet helemaal transfervrij is vertrokken naar Utrecht. In ruil voor Toornstra zien ze namelijk af van de bonussen voor Timber. Dat vind ik nou een voorbeeld van fijn onderhandelen, waar alle partijen beter van worden!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan is het prima. Gun het Toornstra allemaal, maar om nou FC Utrecht niets op te laten geven ging mij wat ver.

Bjørkan op de tribune. Zou op huurbasis wellicht als linksback erbij komen. Zeker met koopoptie zou dat heel goed nieuws zijn.

Verder lijken we nog steeds niet uit de race voor die Grillitsch.

Als Bullaude, Grillitsch en Bjørkan nog erbij komen, dan heb je toch wel een erg complete selectie.
 

Miramar

Well-known member
Bjørkan is rond. Huur met optie koop van drie miljoen. Feyenoord wil voor iedere buitenlandse speler een landgenoot lijkt wel. Nu nog een Oostenrijker, Argentijn en Mexicaan .😄😄
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wow meesterzet! Wat een bizarre renovatie van Feyenoord onder Arnesen en Slot. Slechts drie die onder Advocaat hebben gespeeld. Dat is dan enkel nog wat we bij Feyenoord 1 zien. Bij de jeugdopleiding zijn er eveneens reuzenstappen gezet.
 

Miramar

Well-known member
Wow meesterzet! Wat een bizarre renovatie van Feyenoord onder Arnesen en Slot. Slechts drie die onder Advocaat hebben gespeeld. Dat is dan enkel nog wat we bij Feyenoord 1 zien. Bij de jeugdopleiding zijn er eveneens reuzenstappen gezet.
Voor het eerst sinds jaren echt enthousiast qua kwaliteit van het elftal. En enthousiasme zit niet echt in mijn DNA...😆
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor het eerst sinds jaren echt enthousiast qua kwaliteit van het elftal. En enthousiasme zit niet echt in mijn DNA...

Als Bullaude en Grillitsch komen, dan denk ik dat de kenners niet meer automatisch PSV boven Feyenoord hoeven te plaatsen. Dan weet ik niet of onze selectie slechter is en onze trainer is beter.
 
Bovenaan