Nee.15 miljoen was niet teveel dan?
Wat te denken van die 25 voor Sinisterra...15 miljoen was niet teveel dan?
Nee ook niet. Denk dat 15 spot on is, eerlijk gezegd.Te weinig dan?
Jij vindt Antony 4x zo goed als Sinisterra?Wat te denken van die 25 voor Sinisterra...
Met die logica vindt jij dat Aursnes afgelopen jaar 25x zo goed is geworden?Jij vindt Antony 4x zo goed als Sinisterra?
Absoluut.Met die logica vindt jij dat Aursnes afgelopen jaar 25x zo goed is geworden?
Over 3 wedstrijden mis je hem niet meer. Net zoals dat AZ Midsjø die een vergelijkbare waarde voor ze zou hebben al vergeten is.Absoluut.
We gaan het zien. Ik vind Aursnes echt een hele onderschatte speler. Denk dat Benfica zeer goede zaken doet met hem.Over 3 wedstrijden mis je hem niet meer. Net zoals dat AZ Midsjø die een vergelijkbare waarde voor ze zou hebben al vergeten is.
Nee, 25x zo goed.Jij vindt Antony 4x zo goed als Sinisterra?
Ik had ook niet verwacht dat Senesi naar Bournemouth zou gaan, maar dat is nu eenmaal zo met de budgetten in de Premier League. Bournemouth kan hem nou eenmaal betalen en Napoli kon dat wellicht minder, daarom vooral gaat hij er heen. Dat heeft weinig met het niveau te maken. Nottingham heeft meer geld uitgegeven dan de hele Eredivisie bij elkaar (inclusief Ajax), maar kan nog steeds geen 3 goede passes achter elkaar spelen.Volgens mij toen het onder Dick begon te lopen voor de competitie werd afgelast waren de verhalen ook positief. Ik vond vorig seizoen eigenlijk zijn minste seizoen. Maakte meer beslissende foutjes dan het jaar ervoor. Er werd gesproken over clubs uit de categorie Napoli. Dan vind ik Bournemouth toch wel teleurstellend en los van het financiele aspect niet eens een verbetering t.o.v. Feyenoord. Als dat dan de volgende stap is, hoe goed moet je hem dan inschalen?
Volgens mij toen het onder Dick begon te lopen voor de competitie werd afgelast waren de verhalen ook positief. Ik vond vorig seizoen eigenlijk zijn minste seizoen. Maakte meer beslissende foutjes dan het jaar ervoor. Er werd gesproken over clubs uit de categorie Napoli. Dan vind ik Bournemouth toch wel teleurstellend en los van het financiele aspect niet eens een verbetering t.o.v. Feyenoord. Als dat dan de volgende stap is, hoe goed moet je hem dan inschalen?
Ik had ook niet verwacht dat Senesi naar Bournemouth zou gaan, maar dat is nu eenmaal zo met de budgetten in de Premier League. Bournemouth kan hem nou eenmaal betalen en Napoli kon dat wellicht minder, daarom vooral gaat hij er heen. Dat heeft weinig met het niveau te maken. Nottingham heeft meer geld uitgegeven dan de hele Eredivisie bij elkaar (inclusief Ajax), maar kan nog steeds geen 3 goede passes achter elkaar spelen.