Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Typische spelverdeler. Legt de ballen makkelijk weg en handelt snel in de kleine ruimte. Ik twijfel wel over zijn fysiek en of dat voldoende is om bij ons op '6' te spelen.

Ik las op Twitter van een Anderlecht supporter vrijwel een tegenovergestelde omschrijving. Lijkt ook het noodplan van Feyenoord te zijn. Maar dat noodplan pakte vorig jaar niet slecht uit. Sowieso beter dan nu teveel geld wegpissen met een aankoop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klinkt beter. 40 interlands Zweden moet je ook wel iets kunnen. Maar wat ik zeg, beter een huurspeler met koopoptie met wat twijfel dan nu veel uitgeven voor iets suboptimaals.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Olsson weet van niets

Begint hem vast wel wat te dagen als men hem voor De Kuip afzet. Maar goed, las gisterenavond ook dat de zaakwaarnemer zou hebben ontkend. Alleen in deze fase van de transfermarkt komen de verhalen waarvoor geen tijd meer is om te checken of er nog iets van waar is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Grillitsch lijkt definitief richting Ajax te bewegen. Mannsverk, iemand anders of niets. Ik gok het laatste.

Lijkt nu meer te gaan gebeuren rondom Tielemans bij Leicester. Kökçu zou een voorname kandidaat zijn om hem te vervangen. Zou mij niets verbazen als daar nog wat gaat gebeuren en Feyenoord geen vervanger meer kan halen. Nu heb je Szymanski en Timber twee die prima op Kökçu zijn positie kunnen spelen. Alleen neemt het totaal aantal middenvelders wel weer af. Hou je Bullaude, Taabouni, Szymanski, Timber en Wieffer over denk ik? Nu kunnen een paar buitenspelers ook op tien spelen, maar dat zou wel wat krapper worden. Dan zou die vervanger voor Aursnes erbij toch fijn zijn.
 

Hankie

Well-known member
Grillitsch lijkt definitief richting Ajax te bewegen. Mannsverk, iemand anders of niets. Ik gok het laatste.

Lijkt nu meer te gaan gebeuren rondom Tielemans bij Leicester. Kökçu zou een voorname kandidaat zijn om hem te vervangen. Zou mij niets verbazen als daar nog wat gaat gebeuren en Feyenoord geen vervanger meer kan halen. Nu heb je Szymanski en Timber twee die prima op Kökçu zijn positie kunnen spelen. Alleen neemt het totaal aantal middenvelders wel weer af. Hou je Bullaude, Taabouni, Szymanski, Timber en Wieffer over denk ik? Nu kunnen een paar buitenspelers ook op tien spelen, maar dat zou wel wat krapper worden. Dan zou die vervanger voor Aursnes erbij toch fijn zijn.
Voor die 10 weken is het prima vol te houden lijkt mij, kijken we in de winterstop weer verder.

Kökçu zou ik op dit moment niet meer laten vertrekken of Leicester moet wel heel gek gaan doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor die 10 weken is het prima vol te houden lijkt mij, kijken we in de winterstop weer verder.

Kökçu zou ik op dit moment niet meer laten vertrekken of Leicester moet wel heel gek gaan doen.

Huurtransfer zou kunnen of een primair target voor niet teveel. Anders inderdaad die 10 weken uitzingen.

Kökçu moet je alleen laten gaan voor een transfersom die hoger ligt dan die van Sinisterra in deze fase van de transfermarkt.
 

Hankie

Well-known member
Huurtransfer zou kunnen of een primair target voor niet teveel. Anders inderdaad die 10 weken uitzingen.

Kökçu moet je alleen laten gaan voor een transfersom die hoger ligt dan die van Sinisterra in deze fase van de transfermarkt.
Klopt zeker het is gelukkig nu ook wel al te opvangen, maar met blessures kan het lastiger worden.

Gakpo achtige bedragen gaan we er over nadenken.
 

De Wolf

Well-known member
Yousef Amyn lijkt te komen. Komt van Victoria Koln.
Heeft in de jeugd gespeeld van Dortmund en Bochum.
 
Bovenaan