Typische spelverdeler. Legt de ballen makkelijk weg en handelt snel in de kleine ruimte. Ik twijfel wel over zijn fysiek en of dat voldoende is om bij ons op '6' te spelen.Ken um niet. Ist wa
Typische spelverdeler. Legt de ballen makkelijk weg en handelt snel in de kleine ruimte. Ik twijfel wel over zijn fysiek en of dat voldoende is om bij ons op '6' te spelen.Ken um niet. Ist wa
Ok bedankt.Typische spelverdeler. Legt de ballen makkelijk weg en handelt snel in de kleine ruimte. Ik twijfel wel over zijn fysiek en of dat voldoende is om bij ons op '6' te spelen.
Typische spelverdeler. Legt de ballen makkelijk weg en handelt snel in de kleine ruimte. Ik twijfel wel over zijn fysiek en of dat voldoende is om bij ons op '6' te spelen.
Ik las op Twitter van een Anderlecht supporter vrijwel een tegenovergestelde omschrijving. Lijkt ook het noodplan van Feyenoord te zijn. Maar dat noodplan pakte vorig jaar niet slecht uit. Sowieso beter dan nu teveel geld wegpissen met een aankoop.
Olsson weet van niets
Voor die 10 weken is het prima vol te houden lijkt mij, kijken we in de winterstop weer verder.Grillitsch lijkt definitief richting Ajax te bewegen. Mannsverk, iemand anders of niets. Ik gok het laatste.
Lijkt nu meer te gaan gebeuren rondom Tielemans bij Leicester. Kökçu zou een voorname kandidaat zijn om hem te vervangen. Zou mij niets verbazen als daar nog wat gaat gebeuren en Feyenoord geen vervanger meer kan halen. Nu heb je Szymanski en Timber twee die prima op Kökçu zijn positie kunnen spelen. Alleen neemt het totaal aantal middenvelders wel weer af. Hou je Bullaude, Taabouni, Szymanski, Timber en Wieffer over denk ik? Nu kunnen een paar buitenspelers ook op tien spelen, maar dat zou wel wat krapper worden. Dan zou die vervanger voor Aursnes erbij toch fijn zijn.
Voor die 10 weken is het prima vol te houden lijkt mij, kijken we in de winterstop weer verder.
Kökçu zou ik op dit moment niet meer laten vertrekken of Leicester moet wel heel gek gaan doen.
Klopt zeker het is gelukkig nu ook wel al te opvangen, maar met blessures kan het lastiger worden.Huurtransfer zou kunnen of een primair target voor niet teveel. Anders inderdaad die 10 weken uitzingen.
Kökçu moet je alleen laten gaan voor een transfersom die hoger ligt dan die van Sinisterra in deze fase van de transfermarkt.
naar FC MidtjyllandLijkt Kristoffer Olsson van Anderlecht te worden.
Komt hij toch naar de Kuipnaar FC Midtjylland
Is voor de U21Yousef Amyn lijkt te komen. Komt van Victoria Koln.
Heeft in de jeugd gespeeld van Dortmund en Bochum.
Is voor de U21