Pascallovic
Well-known member
Beiden een even grote stempel op de mondiale voetbalgeschiedenis gedrukt.Beide vergane glorie.
Beiden een even grote stempel op de mondiale voetbalgeschiedenis gedrukt.Beide vergane glorie.
Jahanbaksch naar Panathinaikos FC ??
Laten we het hopen, lijkt me best een goede match...
Jong AZ lijkt me wel een prima team voor hem.O ja Taabouni, die hadden jullie ook nog. Was ooit een prima talent, maar heeft wel moeite om de laatste stap naar het volwassenenvoetbal te zetten. Is al bekend of hij naar Eredivisie of KKD gaat?
O ja Taabouni, die hadden jullie ook nog. Was ooit een prima talent, maar heeft wel moeite om de laatste stap naar het volwassenenvoetbal te zetten. Is al bekend of hij naar Eredivisie of KKD gaat?
Ik vind het een beetje gek, want toen hij werd aangetrokken had ie ook kunnen weten dat zijn speeltijd gering zou worden en dat het voor zijn ontwikkeling hoog tijd zou worden om regelmatig te spelen.Nee, geen idee waar hij naartoe zou moeten gaan. Moet zeggen dat hij in de oefenwedstrijden meestal wel positief opvalt. Nog altijd maar 20 jaar. Ik zou hem niet afschrijven, maar die moet toch ook een keer speeltijd krijgen.
Ik vind het een beetje gek, want toen hij werd aangetrokken had ie ook kunnen weten dat zijn speeltijd gering zou worden en dat het voor zijn ontwikkeling hoog tijd zou worden om regelmatig te spelen.
Misschien Fortuna? Bassett was een flop en Seuntjes lijkt te vertrekken.
Feyenoord gaat voor Zerrouki en huilstruik Steuer krijgt zijn media momentjes weer.
Blijkbaar niet iemand die in het plaatje past en er bijvoorbeeld gelijk kan staan.Je zou denken dat je in 4 maanden wellicht een andere speler voor die positie had kunnen scouten.
Bod van 6 miljoen heeft Streuer binnen gekregen. Dat is inderdaad wel aan de magere kant. Tussen 8 en 10 lijkt mij reëel en daar zou Twente ook voor moeten gaan, anders loopt hij de komende zomer voor niets de deur uit.