Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Jahanbaksch naar Panathinaikos FC ??

Laten we het hopen, lijkt me best een goede match...

Kan zomaar werken inderdaad.

Gaat ook een gerucht dat een verhuur van Taabouni dichtbij is.

Biedt wel weer kansen voor jeugd om aan te haken. Op dit moment zijn Sauer en Slory mee naar Portugal.
 

Batigoal

Well-known member
O ja Taabouni, die hadden jullie ook nog. Was ooit een prima talent, maar heeft wel moeite om de laatste stap naar het volwassenenvoetbal te zetten. Is al bekend of hij naar Eredivisie of KKD gaat?
 

Max

Administrator
Forumleiding
O ja Taabouni, die hadden jullie ook nog. Was ooit een prima talent, maar heeft wel moeite om de laatste stap naar het volwassenenvoetbal te zetten. Is al bekend of hij naar Eredivisie of KKD gaat?

Nee, geen idee waar hij naartoe zou moeten gaan. Moet zeggen dat hij in de oefenwedstrijden meestal wel positief opvalt. Nog altijd maar 20 jaar. Ik zou hem niet afschrijven, maar die moet toch ook een keer speeltijd krijgen.
 

Pascallovic

Well-known member
Nee, geen idee waar hij naartoe zou moeten gaan. Moet zeggen dat hij in de oefenwedstrijden meestal wel positief opvalt. Nog altijd maar 20 jaar. Ik zou hem niet afschrijven, maar die moet toch ook een keer speeltijd krijgen.
Ik vind het een beetje gek, want toen hij werd aangetrokken had ie ook kunnen weten dat zijn speeltijd gering zou worden en dat het voor zijn ontwikkeling hoog tijd zou worden om regelmatig te spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het een beetje gek, want toen hij werd aangetrokken had ie ook kunnen weten dat zijn speeltijd gering zou worden en dat het voor zijn ontwikkeling hoog tijd zou worden om regelmatig te spelen.

Tsja, ik weet niet wat hem is voorgespiegeld en zelfs niet voor welke positie hij precies is gehaald. Ik denk overigens niet dat het vooraf nou helemaal duidelijk was hoeveel concurrentie er nog bij zou komen.

Misschien Fortuna? Bassett was een flop en Seuntjes lijkt te vertrekken.

Moet je wel goed met Burak afstemmen wat zijn plan met Taabouni zou zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord gaat voor Zerrouki en huilstruik Steuer krijgt zijn media momentjes weer.

Wat een verschrikking weer inderdaad. Dat Feyenoord uitgerekend bij die ene Nederlandse voetbalclub aanklopt die geen spelers hoeft te verkopen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wel een vreemde situatie. In de zomer ketste het af, vervolgens roept iedereen in Rotterdam blij te zijn en vonden ze Zerrouki toch niet zo goed en vooral het geld niet waard. In de praktijk bleek Zerrouki ook zeker niet zijn beste maanden kende. Opvallend is dan wel dat ze een paar maand later weer aankloppen. Situatie is voor Streuer niet zo veel gewijzigd hoor, dus de kans dat hij nu voor een fooi naar Rotterdam gaat is klein.

Wel fraai om het zuigertje, jank-kleutertje, boezemvriend van Erk ten Hag en clubwatcher van Twente Leon ten Voorde op twitter ruzie te zien maken hierover met Feyenoord-fans. Die journalist maakt zich zo wel heel belachelijk, hoewel hij inhoudelijk wel gelijk heeft.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bod van 6 miljoen heeft Streuer binnen gekregen. Dat is inderdaad wel aan de magere kant. Tussen 8 en 10 lijkt mij reëel en daar zou Twente ook voor moeten gaan, anders loopt hij de komende zomer voor niets de deur uit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bod van 6 miljoen heeft Streuer binnen gekregen. Dat is inderdaad wel aan de magere kant. Tussen 8 en 10 lijkt mij reëel en daar zou Twente ook voor moeten gaan, anders loopt hij de komende zomer voor niets de deur uit.

7 lijkt mij echt ruimschoots teveel. 24 jaar vrijwel geen Europese ervaring en 2,5 seizoen in de benen waarvan hij er 1,5 best aardig heeft gespeeld.
 
Bovenaan