Het grote Feyenoord transfertopic

Abubakari

Well-known member
Ik geloof je wel hoor, ik gaf alleen aan hoe ik er bij kwam cq waar ik het las.

Wat een intens trieste mallotenbende zeg. Het is dat ik weet dat het maar kleine groepjes zijn, maar anders zou ik me voorgoed walgend afwenden van betaald voetbal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een intens trieste mallotenbende zeg. Het is dat ik weet dat het maar kleine groepjes zijn, maar anders zou ik me voorgoed walgend afwenden van betaald voetbal.

Gisteren was het inderdaad een heel klein groepje. Ik was zelf aanwezig en heb van zowel het spandoek als de liedjes niets meegekregen, en de mensen waarmee ik was ook niet.

Maar de groep idioten rondom voetbal is helaas veel groter dan wat men ons graag wil doen geloven. Het wordt echt tijd dat er eens keihard hiertegen opgetreden wordt.
 

Hankie

Well-known member
Gisteren was het inderdaad een heel klein groepje. Ik was zelf aanwezig en heb van zowel het spandoek als de liedjes niets meegekregen, en de mensen waarmee ik was ook niet.

Maar de groep idioten rondom voetbal is helaas veel groter dan wat men ons graag wil doen geloven. Het wordt echt tijd dat er eens keihard hiertegen opgetreden wordt.
En dat zijn dezelfde randdebielen die menen over het beleid en nieuwe stadion te mogen meepraten en overal tegen zijn
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
DhrDLIdXcAANaOa.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
De eerste Colombiaan bij Feyenoord ooit toch? Verder een grote onbekende. Zal in principe vierde buitenspeler in de pikorde zijn, dus die kan rustig aanhaken. Wel makkelijk dat Van Bronckhorst Spaans spreekt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die jongen is net 19 geworden. Zal daarnaast de nodige aanpassingstijd hebben. Dus ik verwacht in elk geval tot de winterstop niets bijzonders van hem. Ken hem uiteraard verder ook totaal niet, dus we gaan het wel zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Over 4 weken moet er een elftal staan. Is Feyenoord nog bezig met versterkingen?

Clasie en Janmaat. Verder weet ik niets. Al moet gezegd dat we tot gister ook niks over Sinisterra gehoord hadden. Dus wie weet wat er allemaal nog speelt.
 

Miramar

Well-known member
Clasie en Janmaat. Verder weet ik niets. Al moet gezegd dat we tot gister ook niks over Sinisterra gehoord hadden. Dus wie weet wat er allemaal nog speelt.
Sinisterra ken ik niet. Maar een lijstje zal MvG wel klaar hebben bij vertrek van Jorgensen, Vilhena en El Ahmadi.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Graff was te blessuregevoelig, maar wel een goede voetbaltechnisch prima. Tininho was een stabiel backje tijdens het kampioensjaar. Leonardo en Pardo begonnen beide veelbelovend. Acuna heeft mogelijk ervoor gezorgd dat Van Persie gewoon vandaag nog kan spelen.

Verder heb je enkele Brazilianen gehad die buiten Feyenoord wel zijn geslaagd, maar bij ons nooit echt een kans hebben gehad.

Ik kan niet beoordelen hoe kansloos of kansrijk de aankopen zijn geweest. Voor Cruz hebben we een flinke afkoopsom moeten betalen maar verder? Als je kijkt hoeveel spelers er sowieso mislukken bij Feyenoord.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgende gerucht: Leroy Fer, indien Vilhena vertrekt. Het is wat met die oud-spelers. Maar voorlopig hebben we enkel een onbekende Colombiaan gehaald, dus ik zie het allemaal wel.
 

Miramar

Well-known member
Volgende gerucht: Leroy Fer, indien Vilhena vertrekt. Het is wat met die oud-spelers. Maar voorlopig hebben we enkel een onbekende Colombiaan gehaald, dus ik zie het allemaal wel.
Gemotiveerde oud-spelers zijn welkom. Volgevreten niet.
 

Pascallovic

Well-known member
Je haalt een Clasie en Fer niet voor de bank. Dus je remt weer de ontwikkeling van Amrabat en Ayoub die je de afgelopen 12 maanden hebt vastgelegd. Zou het wel begrijpen als je 1 van beiden zou halen. Hoe ligt Fer eigenlijk bij de fans na die transfer naar die fraudeurs uit Enschede?
 
Bovenaan