Was jij blij met Diks? De Janmaat van Feyenoord is natuurlijk altijd welkom.
Ja en mee eens.
Was jij blij met Diks? De Janmaat van Feyenoord is natuurlijk altijd welkom.
Jammer dat El Ahmadi niet naar Frankrijk vertrekt, maar het is wel een logische stap. Onbegrijpelijk vind ik het dat Feyenoord dan voor Clasie gaat. Alleen maar omdat hij ex-speler van de club is. Als Ajacied vind ik het best hoor, maar volgens mij ga je er niets mee opschieten.
Vond hem bij Feyenoord al niet veel. Werd in Engeland compleet overlopen en volgens mij was het bij Club Brugge ook niet heel bijzonder. T.o.v. El Ahmadi ga je er op achteruit wat mij betreft.Was toch altijd een prima voetballer? Of bakt Clasie er niks meer van?
Als je in de Belgen League al niets toevoegt heb je in de Serie A toch ook niks te zoeken?
Ik heb het over drie jaar geleden. Verder stelt de Serie A niet dusdanig veel voor dat de De Roons en Hateboers van deze wereld zich niet kunnen handhaven.
Feyenoord zou in een vergevorderd stadium zijn met Luis Sinisterra. Een Colombiaanse aanvaller.
Wat is de betekenis achter 'Nouri worden'?
Hoe is dat negatief (?) bedoeld? Las dat de club er afstand van nam
Als een speler van de tegenstander geblesseerd op de grond ligt roepen ze dat ie maar Nouri moet worden.
De uitspraak 'Nouri worden' zou gebruikt worden als spreekkoor, wanneer er een speler geblesseerd op het veld ligt. Daarnaast zouden aanwezigen 'Nouri aan de zuurstofslang' gezongen hebben.
Het is niet de eerste keer dat deze tekst gebruikt wordt: in november 2017 verscheen een video waarin een Feyenoordfan 'Nouri worden' riep naar een zwerver in Manchester. De Rotterdamse club speelde destijds een uitwedstrijd tegen Manchester City.
Ik las op de site van het AD: