Het grote Feyenoord transfertopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jamel kan weer gewoon als een echte Nederlander tegen Marokko juichen, El Ahmadi vertrekt naar de zandbak
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens een Feyenoorder, altijd een Feyenoorder. Verder zit Amrabat er nog steeds bij en wie weet straks Ayoub.
 

Batigoal

Well-known member
Jammer dat El Ahmadi niet naar Frankrijk vertrekt, maar het is wel een logische stap. Onbegrijpelijk vind ik het dat Feyenoord dan voor Clasie gaat. Alleen maar omdat hij ex-speler van de club is. Als Ajacied vind ik het best hoor, maar volgens mij ga je er niets mee opschieten.
 

Atreides

Well-known member
Jammer dat El Ahmadi niet naar Frankrijk vertrekt, maar het is wel een logische stap. Onbegrijpelijk vind ik het dat Feyenoord dan voor Clasie gaat. Alleen maar omdat hij ex-speler van de club is. Als Ajacied vind ik het best hoor, maar volgens mij ga je er niets mee opschieten.

Was toch altijd een prima voetballer? Of bakt Clasie er niks meer van?
 

Pascallovic

Well-known member
Was toch altijd een prima voetballer? Of bakt Clasie er niks meer van?
Vond hem bij Feyenoord al niet veel. Werd in Engeland compleet overlopen en volgens mij was het bij Club Brugge ook niet heel bijzonder. T.o.v. El Ahmadi ga je er op achteruit wat mij betreft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelt de bal wat eerder naar voren. Is wat minder een postbode. Kan het spel wel ten goede komen. Je levert wel op loopvermogen in. Clasie had nooit naar de Premier League moeten gaan, maar lekker naar de Serie A. Dat hij wat interlands achter zijn naam heeft gekregen was destijds niet onterecht. Thuis kan hij zich vast wel weer herpakken. Heb je iig weer een speler die op tijd de bal bij J?rgensen of zijn opvolger kan krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je in de Belgen League al niets toevoegt heb je in de Serie A toch ook niks te zoeken?

Ik heb het over drie jaar geleden. Verder stelt de Serie A niet dusdanig veel voor dat de De Roons en Hateboers van deze wereld zich niet kunnen handhaven. Over het half jaar bij een kampioensploeg die draait met de speler van het jaar als concurrent kan ik geen oordeel vellen. Ik sla af en toe wel eens de wedstrijden van Club over.
 

Abubakari

Well-known member
Ik baseer mij ook op Pascallo want ik kijk nooit naar Belgisch competitie voetbal.

Maar inderdaad, de Serie A is ook niet meer wat het geweest is. Dus vooruit dan maar.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb het over drie jaar geleden. Verder stelt de Serie A niet dusdanig veel voor dat de De Roons en Hateboers van deze wereld zich niet kunnen handhaven.

Clasie zou er dan ook uitstekend passen.

Edit: ik was iets te snel, zie nu de post van Abu.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar even serieus. Wat zijn de FIFA ratings van Clasie en El Ahmadi?
 

De Wolf

Well-known member
Feyenoord zou in een vergevorderd stadium zijn met Luis Sinisterra. Een Colombiaanse aanvaller.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat is de betekenis achter 'Nouri worden'?

Hoe is dat negatief (?) bedoeld? Las dat de club er afstand van nam
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als een speler van de tegenstander geblesseerd op de grond ligt roepen ze dat ie maar Nouri moet worden.

Nee, 'Nouri worden' is bij deze trieste mannetjes een synoniem voor helemaal uit je plaat gaan. Zuipen tot we kruipen, zoiets.
 

Abubakari

Well-known member
Ik las op de site van het AD:

De uitspraak 'Nouri worden' zou gebruikt worden als spreekkoor, wanneer er een speler geblesseerd op het veld ligt. Daarnaast zouden aanwezigen 'Nouri aan de zuurstofslang' gezongen hebben.

Het is niet de eerste keer dat deze tekst gebruikt wordt: in november 2017 verscheen een video waarin een Feyenoordfan 'Nouri worden' riep naar een zwerver in Manchester. De Rotterdamse club speelde destijds een uitwedstrijd tegen Manchester City.
 
Bovenaan