Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Feyenoord gaat shoppen in Alkmaar. Ze willen Denny Landzaat als opvolger voor de vertrekkende assistent Jan Wouters.
 

Unregistere

Well-known member
Ricky van Wolfswinkel is de topkandidaat om de nieuwe nummer 9 van Feyenoord te worden, melden diverse media. Leuk hoor!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Want? Goede spits toch?

Ik vind hem totaal niet bij Feyenoord passen. Wij hebben voorin iemand nodig aan wie we de bal kwijt kunnen, wegens het totale gebrek aan voetballend vermogen op het middenveld. Bovendien hebben we vanaf de zijkant dermate weinig goede aanvoer dat een pure afmaker nooit tot z'n recht komt bij ons.
 

Miramar

Well-known member
Ik vind hem totaal niet bij Feyenoord passen. Wij hebben voorin iemand nodig aan wie we de bal kwijt kunnen, wegens het totale gebrek aan voetballend vermogen op het middenveld. Bovendien hebben we vanaf de zijkant dermate weinig goede aanvoer dat een pure afmaker nooit tot z'n recht komt bij ons.
Misschien gaat Gio anders spelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan zou ik niet meer gaan kijken...

Daar twijfel ik sowieso al over na afgelopen seizoen en het feit dat iedereen bij Feyenoord het schijnbaar best wel lekker vond gaan, vanwege de beker. Maar die beker hebben we in onze schoot geworpen gekregen met alleen maar thuiswedstrijden.
 

Miramar

Well-known member
Daar twijfel ik sowieso al over na afgelopen seizoen en het feit dat iedereen bij Feyenoord het schijnbaar best wel lekker vond gaan, vanwege de beker. Maar die beker hebben we in onze schoot geworpen gekregen met alleen maar thuiswedstrijden.
Klopt Jamel. De nederlagen tegen NAC,VVV werden goedgepraat en tegen PSV en Ajax waren wel kansloos. Dat waren ongeveer 20 punten.
 

Miramar

Well-known member
Gustafson voor 1 miljoen naar FC Utrecht. Koopje, ik vind hem beter dan die tuinkabouter Ayoub met zijn rare baard.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gustafson voor 1 miljoen naar FC Utrecht. Koopje, ik vind hem beter dan die tuinkabouter Ayoub met zijn rare baard.

Heeft wel een kronkel in zijn koppie Gustafson. Verder heeft Van Bronckhorst een probleem met Gustafson. Net zoals Vermeer niks meer met Van Bronckhorst te maken wil hebben.
 

Miramar

Well-known member
Misschien soms een rare gozer qua gedrag maar in aanleg een goede voetballer.
Heeft wel een kronkel in zijn koppie Gustafson. Verder heeft Van Bronckhorst een probleem met Gustafson. Net zoals Vermeer niks meer met Van Bronckhorst te maken wil hebben.
 
Bovenaan