Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat het probleem vooral was dat Dirk Kuyt het niet in Gustafson zag zitten.
 

De Wolf

Well-known member
Gustafson is een gevalletje Mokotjo. Een speler die net niet met de top mee kan maar voor Utrecht een leuke speler kan zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Meer dan een miljoen en Feyenoord deelt mee bij de volgende transfer. Gewoon een verliespost dus.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
19 juni 2018: Martin van Geel geeft aan niet verder te willen met Diks omdat de rechtsbackpositie met St. Juste, Nieuwkoop en Geertruida al goed ingevuld is.

3 juli 2018: VI meldt dat Feyenoord Janmaat terug wil halen.


Kortom, ik geloof dit niet. Ook al vind ik Janmaat een prima speler en zie ik hem graag terugkeren.
 

ALenstra

Well-known member
Er zal flink betaald moeten worden voor Janmaat. Ik begrijp dat hij niet altijd in de basis staat bij Watford?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo consequent is Van Geel niet, dus die eerdere uitspraken zeggen mij niks. Ik zou niet teveel geld in Janmaat gaan steken. Mocht je hem voor weinig kunnen vastleggen, dan heb je wel een goede rechterkant met Janmaat en Berghuis.
 

De Wolf

Well-known member
19 juni 2018: Martin van Geel geeft aan niet verder te willen met Diks omdat de rechtsbackpositie met St. Juste, Nieuwkoop en Geertruida al goed ingevuld is.

3 juli 2018: VI meldt dat Feyenoord Janmaat terug wil halen.


Kortom, ik geloof dit niet. Ook al vind ik Janmaat een prima speler en zie ik hem graag terugkeren.

Was jij blij met Diks? De Janmaat van Feyenoord is natuurlijk altijd welkom.
 
Bovenaan