Het grote Feyenoord transfertopic

Unregistere

Well-known member
Graff was te blessuregevoelig, maar wel een goede voetbaltechnisch prima. Tininho was een stabiel backje tijdens het kampioensjaar. Leonardo en Pardo begonnen beide veelbelovend. Acuna heeft mogelijk ervoor gezorgd dat Van Persie gewoon vandaag nog kan spelen.

Verder heb je enkele Brazilianen gehad die buiten Feyenoord wel zijn geslaagd, maar bij ons nooit echt een kans hebben gehad.

Ik kan niet beoordelen hoe kansloos of kansrijk de aankopen zijn geweest. Voor Cruz hebben we een flinke afkoopsom moeten betalen maar verder? Als je kijkt hoeveel spelers er sowieso mislukken bij Feyenoord.

Vergeet ook de aankopen van Arie Haan niet, Picun en Montoya! :duim:

Ik zag trouwens vandaag in de krant dat Sinisterra vermoedelijk uit de koker van Steven Aptroot komt. Beter bekend als internetgoeroe Steef, de man die op fora van o.a. Ajax en PSV altijd druk bezig was en zelfs mailwisselingen met Mark Wotte plaatste om zijn verhalen te ondersteunen. Tevens degene die de Braziliaan Manteiga naar Feyenoord haalde.

Max

Administrator
Forumleiding
Steef zag ik wel op Feyenoord.Netwerk posten. Fer naar FC Twente ben ik wel overheen. Maar hoe de categorie Nouri worden gasten erin zitten geen idee.

Max

Administrator
Forumleiding
Da's toch een jeugdspeler van Feyenoord?

Haast wel ja. Kokcu met vreemde letters geloof ik. Wat jaartjes terug opgepikt bij FC Groningen. Speelt sinds de C-jeugd bij ons en na een moeizaam begin heeft hij zich goed ontwikkeld. Op dit moment traint hij mee met het eerste.

'Fener meldt zich bij Feyenoord voor Van Beek'
Fenerbah?e heeft zich naar verluidt bij Feyenoord gemeld voor Sven van Beek. De Turkse club van coach Phillip Cocu zou al een bod van 5 miljoen euro hebben neergelegd bij de Rotterdammers. De 23-jarige verdediger ligt nog ??n jaar vast bij Feyenoord. (Bron: Haberturk)

5 miljoen ... daar koop je in Nederland nog geen reserve van sparta voor terug. Ik mag hopen dat ze op meer inzetten

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
'Fener meldt zich bij Feyenoord voor Van Beek'
Fenerbah?e heeft zich naar verluidt bij Feyenoord gemeld voor Sven van Beek. De Turkse club van coach Phillip Cocu zou al een bod van 5 miljoen euro hebben neergelegd bij de Rotterdammers. De 23-jarige verdediger ligt nog ??n jaar vast bij Feyenoord. (Bron: Haberturk)

5 miljoen ... daar kkop je in Nederland nog geen reserve van sparta voor terug. Ik mag hopen dat ze op meer inzetten

Zijn status is door zijn blessures natuurlijk wel verminderd. Een paar jaar geleden nog dicht bij Oranje en nu zelfs bij Feyenoord niet onomstreden.

Zijn er overigens nog talenten die mogelijk komend seizoen kunnen doorbreken bij Feyenoord 1?

Janssen

Well-known member
Het grote Feyenoord transfertopic

Dat is snel gegaan dan, was een paar jaar terug nog net niet de nieuwe Baresi.

Al hadden de echte kenners toen al gezien dat het niet veel was.

Makanaky

Well-known member
Blessures doen een mens meestal geen goed. Snel geld voor vangen voordat het misschien een gevalletje Ruud Knol wordt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zijn er overigens nog talenten die mogelijk komend seizoen kunnen doorbreken bij Feyenoord 1?

In de voorbereiding krijgen Jordy Wehrman (controlerende middenvelder), Lutsharel Geertruida (verdediger), Orkun Kokcu (aanvallende middenvelder), Cheick Tour? (rechtsbuiten), Wouter Burger (centrale middenvelder) en Achraf el Bouchataoui (controlerende middenvelder) veel speelminuten. Of ze ook in de competitie aan speelminuten gaan komen, is afhankelijk van het vervolg van de transferperiode en eventuele blessures daarna. Van Bronckhorst is niet een coach die zomaar een jeugdspeler de kans geeft, ten opzichte van een selectiespeler die is gekocht. Maar je zag vorig jaar bij Malacia dat een jeugdspeler zich wel kan aandienen als zijn concurrent geblesseerd raakt. Afgaande van wat ik in de voorbereiding gezien heb, geef ik Wehrman de grootste kans op doorbreken.

JFK

Well-known member
Ik ook niet echt. Maar hij maakt zijn minuten vooral in de elftallen met de beoogde basisspelers. Terwijl die anderen vooral met elkaar speelden.

Ik vind hem TE gemotiveerd spelen. Onnodige overtredingen, zeiken tegen de scheids. Er zat totaal geen rust bij bij die gozer. Maar het schijnt dat Malacia in de voorbereiding van het vorige seizoen echt zwaar kut speelde om vervolgens goed te presteren in de wedstrijden waar het wel waar om ging.
M.a.w. we kunnen er eigenlijk nog niets zinnings over zeggen. Over Ayoub ben ik trouwens zeer over te spreken.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond Ayoub juist ontzettend slecht tegen die Zeeuwen. De slechtste van allemaal in een toch al zeer beroerde wedstrijd.

Maar goed, je hebt wel gelijk. We kunnen er weinig zinnigs over zeggen tot 4 augustus.

Bovenaan