JMD
Well-known member
Eens, maar die was vorig jaar al teruggekomen.Leuk dat lijstje, maar de aanwezigheid van Van Persie vind ik veel mooier.
Eens, maar die was vorig jaar al teruggekomen.Leuk dat lijstje, maar de aanwezigheid van Van Persie vind ik veel mooier.
Nu nog van der Vaart bij Zwolle en Robben bij Groningen en we zijn klaar.
Zo kun je het ook bekijken ja. Ik vind het eerder confronterend dat de ogenschijnlijke topspelers van de Eredivisie op een leeftijd waarop ze eigenlijk op hun best moeten zijn terugkeren omdat ze er (Tadic uitgezonderd) in het buitenland niet aan te pas komen.Even breder dan deze goede aanwinst voor Feyenoord: een goede zaak voor de NL competitie dat Clasie, Blind, Tadic terugkomen naar de NL competitie en dat spelers als De Jong en Zoet langer blijven. Liever hier een goede basisspeler dan bankzitter in een ander land.
Zo kun je het ook bekijken ja. Ik vind het eerder confronterend dat de ogenschijnlijke topspelers van de Eredivisie op een leeftijd waarop ze eigenlijk op hun best moeten zijn terugkeren omdat ze er (Tadic uitgezonderd) in het buitenland niet aan te pas komen.
Maar dat er een gat zat tussen de PL (PD/SA/BL) en eredivisie was toch allang bekend? En al die genoemde spelers hebben hier een meerwaarde, dus dan is het mooi voor de eredivisie.
Vroegah konden de beste spelers in de Eredivisie relatief makkelijk aanhaken in de sterkere competities. De laatste die dat gelukt is is Eriksen en dat is alweer 5 jaar geleden.
Je vergeet Sanchez.Vroegah konden de beste spelers in de Eredivisie relatief makkelijk aanhaken in de sterkere competities. De laatste die dat gelukt is is Eriksen en dat is alweer 5 jaar geleden.
Je vergeet Sanchez.
Hij heeft vrijwel alles gespeeld, dus ik neem aan dat ie er wel iets van bakt.Doet die het goed daar? Moeilijk voor te stellen op basis van het WK.
Doet die het goed daar? Moeilijk voor te stellen op basis van het WK.
Jones is weg.
Wie gaat hem opvolgen?
Zal Bijlow wel worden,ook omdar Vermeer nog geblesseerd is.
Leuk, een blinde in het doel.
Jones is weg.
Wie gaat hem opvolgen?
Ik las vanmorgen dat ze Joris Delle willen halen.
Had dat ook gelezen,maar heb geen flauw idee of dat wat is.
Was vroeger een groot keeperstalent, maar zijn verdere carri?re is niet erg indrukwekkend.
Die prutser die er bij NEC nooit een bal uit kon houden?