Uhm die ja.
Hopelijk is Vermeer snel fit. Het alternatief Ten Hove is volgens mij ook geen hoogvlieger.
Hopelijk blijft Bijlow fit, dan maakt het geen reet uit wie de tweede en derde keeper worden.
Uhm die ja.
Hopelijk is Vermeer snel fit. Het alternatief Ten Hove is volgens mij ook geen hoogvlieger.
Hopelijk blijft Bijlow fit, dan maakt het geen reet uit wie de tweede en derde keeper worden.
Gecondoleerd met Delle. Is er binnen de club echt niemand te vinden die beter is en 3e keeper kan spelen? Als die Delle er per ongeluk ooit in moet heb je ook een garantie op blunders.
Ja.Eintracht Frankfurt serieuze interesse voor Vilhena. Moeten Feyenoord hem laten gaan?
Eintracht Frankfurt serieuze interesse voor Vilhena. Moeten Feyenoord hem laten gaan?
We zijn straks uitgeschakeld voor de EL en de titel. Als Frankfurt een redelijk bod doet, dan vind ik dat je hem de transfer moet gunnen. Feyenoord heeft genoeg geld ge?nvesteerd in de opvolging van Vilhena.
176 competitiewedstrijden gespeeld. Dat is ruim 5 seizoenen. E twee keer contract verlengd. Op zich moet je het hem gunnen. Maar is het niet gevaarlijk voor de sportieve ambities van dit seizoen?
Eintracht Frankfurt serieuze interesse voor Vilhena. Moeten Feyenoord hem laten gaan?
Hij wil wegMaar heeft Vilhena ook interesse in Frankfurt?
Hij wil weg
Welke ambitie's ?sportieve ambities van dit seizoen?
Welke ambitie's ?
Na donderdag is hij gewoon weg hoor.