Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uhm die ja.

Hopelijk is Vermeer snel fit. Het alternatief Ten Hove is volgens mij ook geen hoogvlieger.

Hopelijk blijft Bijlow fit, dan maakt het geen reet uit wie de tweede en derde keeper worden.

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk blijft Bijlow fit, dan maakt het geen reet uit wie de tweede en derde keeper worden.

Zeker. Maar mijn gevoel/ervaring is wel dat de eerste doelman vaak wel een of meer wedstrijden mist. Laten we hopen dat Bijlow niet blessuregevoelig is.

Batigoal

Well-known member
Oei, Delle viel vorig jaar aardig door de mand bij NEC. Die was regelmatig aan het blunderen. Sterkte.

Jullie mogen anders ook wel voor een kleine transfersom Lamprou terughalen.

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is Vermeer bijna terug. Dus zo?n ramp lijkt zich niet te gaan voltrekken.

Pascallovic

Well-known member
Gecondoleerd met Delle. Is er binnen de club echt niemand te vinden die beter is en 3e keeper kan spelen? Als die Delle er per ongeluk ooit in moet heb je ook een garantie op blunders.

Unregistere

Well-known member
Gecondoleerd met Delle. Is er binnen de club echt niemand te vinden die beter is en 3e keeper kan spelen? Als die Delle er per ongeluk ooit in moet heb je ook een garantie op blunders.

Aparte keuze ja, zeker als Vermeer toch nog vertrekt. Die is naar verluidt niet blij met zijn nieuwe reserverol en heeft zijn zaakwaarnemer ingeschakeld om een oplossing te vinden.

Max

Administrator
Forumleiding
Eintracht Frankfurt serieuze interesse voor Vilhena. Moeten Feyenoord hem laten gaan?

We zijn straks uitgeschakeld voor de EL en de titel. Als Frankfurt een redelijk bod doet, dan vind ik dat je hem de transfer moet gunnen. Feyenoord heeft genoeg geld ge?nvesteerd in de opvolging van Vilhena.

delmaestro

Well-known member
We zijn straks uitgeschakeld voor de EL en de titel. Als Frankfurt een redelijk bod doet, dan vind ik dat je hem de transfer moet gunnen. Feyenoord heeft genoeg geld ge?nvesteerd in de opvolging van Vilhena.

176 competitiewedstrijden gespeeld. Dat is ruim 5 seizoenen. E twee keer contract verlengd. Op zich moet je het hem gunnen. Maar is het niet gevaarlijk voor de sportieve ambities van dit seizoen?

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

176 competitiewedstrijden gespeeld. Dat is ruim 5 seizoenen. E twee keer contract verlengd. Op zich moet je het hem gunnen. Maar is het niet gevaarlijk voor de sportieve ambities van dit seizoen?

Welke sportieve ambities?

Batigoal

Well-known member
Lijkt mij een prima stap voor Vilhena. Een club in de lift die aantrekkelijk voetbal speelt, maar met een ruime selectie dus hij zal aan de bak moeten om een basisplaats af te dwingen.

delmaestro

Well-known member
Na donderdag is hij gewoon weg hoor.

Als ze hem donderdag inzetten, kan Frankfurt hem dan daarna nog wel Europees inzetten? Frankfurt heeft groepsfase EL. Vilhena heeft nog niet bij de El selectie gezeten omdat hij geschorst was vorige week.

Verder lijkt het me, ook al is het begin dramatisch, dat Feyenoord gewoon gaat proberen om Europees voetbal af te dwingen in de competitie, en zo ver mogelijk wil komen in de beker.

Bovenaan