Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan ben je volgens sommigen (niet van hier overigens) geen echte Feyenoorder. Ken nog wel een paar supporters die het Bosz nog steeds kwalijk nemen dat hij er als technisch manager zo'n puinhoop van maakte.

Weet ik. Maar Peter Bosz was mijn eerste Feyenoordheld, dus zijn periodes als TM bij Feyenoord en trainer bij Ajax heb ik hem allang vergeven. Daarnaast gaat het niet over sentimenten maar over kwaliteit. En Bosz is op dit moment de beste beschikbare trainer.

Hankie

Well-known member
Dan ben je volgens sommigen (niet van hier overigens) geen echte Feyenoorder. Ken nog wel een paar supporters die het Bosz nog steeds kwalijk nemen dat hij er als technisch manager zo'n puinhoop van maakte.
Het is ook meer dat hij een aantal keer een mes in de rug van Van Hanegem heeft gestoken.

Pascallovic

Well-known member
Amrabat wil weg. Treurig geval hoor. 1 goede wedstrijd tegen City gespeeld en voor de rest niks aan Feyenoord toegevoegd. Zegt ook wel voldoende dat hij zich bij dit Feyenoord niet in het elftal heeft kunnen spelen. Het is niet dat het middenveld zo lekker staat en speelt.:oops:

Miramar

Well-known member
Steeds weer dezelfde types die denken dat ze zo basisklant zijn zonder daarvoor veel te doen. Moeten ze banken dan gaan ze zich misdragen of willen ze weg. Haal wat spelers uit Scandinavi?, die gaan er wel voor.

Max

Administrator
Forumleiding

Postbode die nooit bezorgt.

Dure postbode, 1,5 miljoen euro plus salaris.

Leuk dat idee van de opvolger van Vilhena of El Ahmadi al ?goedkoop? binnenhalen, maar als je hem weinig speeltijd kan geven heeft het sowieso niet zoveel zin.

Sowieso een linie waar we de laatste jaren best wat talenten voor hadden en nu komen er ook wel weer een paar aan.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Dure postbode, 1,5 miljoen euro plus salaris.

Leuk dat idee van de opvolger van Vilhena of El Ahmadi al ‘goedkoop’ binnenhalen, maar als je hem weinig speeltijd kan geven heeft het sowieso niet zoveel zin.

Sowieso een linie waar we de laatste jaren best wat talenten voor hadden en nu komen er ook wel weer een paar aan.

Ik heb de indruk dat de toch wel dure transferperiode van vorig seizoen erg weinig goeie aankopen heeft gebracht.

Max

Administrator
Forumleiding

Ik heb de indruk dat de toch wel dure transferperiode van vorig seizoen erg weinig goeie aankopen heeft gebracht.

Kun je rustig stellen. 26 miljoen euro uitgegeven aan Haps, Larsson, St. Juste, Bo?tius en Amrabat.

Haps blijkt blessuregevoelig en daar stond Malacia als talent al voor op de deur te kloppen. Had je beter een speler kunnen huren en Malacia mee laten lopen.

Larsson is mislukt. Had je ook wel kunnen weten dat hij zou mislukken. Bij SC Heerenveen kon je al zien dat Larsson lui en langzaam is en veel uit stilstand doet.

St. Juste is niet definitief mislukt, maar rommelt fysiek en heeft ook geen basisplaats op zijn positie af kunnen dwingen. Terwijl Botteghin en Van der Heijden er al eens uit hebben gelegen. Tapia werd zelfs al eens tevoorschijn getoverd.

Bo?tius kan best wel wat, maar hij heeft wel veel vertrouwen nodig. Als je dan stiekem van plan bent Larsson te halen en zelfs Bo?tius eruit wil halen als hij in vorm is, dan had je hem beter niet kunnen halen. Maar goed, die transfersom was 1,5 miljoen euro.

Amrabat lijkt mij helder.

Als je ze allemaal op dit moment zou willen verkopen, dan pak je overal een verlies.

Bovenaan