Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Ik weet niet of we hier blij mee moeten zijn.

Ik denk het niet. Ook bij Genk heeft hij het op een paar wedstrijden na niet echt laten zien. Niet voor niets hadden die geen interesse om hem definitief over te nemen. Bo?tius neem je dan puur omdat hij door je club is opgeleid.
 

Susa

New member
Laat van Geel ook eens kijken naar in ieder gaval een linksback en zeer een centrale verdediger. Het lijkt me dat we met Jan Arie te kwetsbaar zijn in de CL, zeker op snelheid.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik verwacht nog wel een dealtje tussen Heerenveen en Feyenoord. Hamstra benadrukte bij de transfer van Hahn ook nog wat voor fijne club Feyenoord is om mee te onderhandelen etc etc.

Woudenberg naar Heerenveen en Feyenoord koopt St Juste of Larsson?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik verwacht nog wel een dealtje tussen Heerenveen en Feyenoord. Hamstra benadrukte bij de transfer van Hahn ook nog wat voor fijne club Feyenoord is om mee te onderhandelen etc etc.

Woudenberg naar Heerenveen en Feyenoord koopt St Juste of Larsson?
Weet niet of Feyenoord 8 miljoen over heeft voor 1 speler;)
 

erka

Well-known member
Meestal geen slimme zet om oud-spelers terug te halen. Met die spelers heb je het een paar jaar geleden ook niet gered, en echt doorontwikkeld hebben ze zich meestal ook niet. Zouden ze dat wel hebben gedaan dan zijn ze nl. onhaalbaar. Met Kuijt heeft het goed uitgepakt uiteindelijk maar dat is absoluut geen garantie.

Ik zou het niet snel doen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zo dan, niet een beetje ook maar goed. Als Lukaku weg gaat zal het niet voor minder dan 80 miljoen zijn dus zullen er op z'n Engels wel weer wat aankopen voor belachelijke bedragen gedaan worden.
 

Batigoal

Well-known member
Vraag me af wat Feyenoord gaat doen. Veel meer zul je niet voor J?rgensen krijgen, aan de andere kant is hij de beste speler in deze ploeg gebleken. Van Persie is weer een ander type spits.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan