Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
De transfer van Kuyt heeft het forum doen crashen, dat beloofd weinig goeds.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Super Guidetti schijnt in aantocht te zijn. Dat zou nog wel eens de genadeklap kunnen worden.
 

Fabian

Active member
Super Guidetti schijnt in aantocht te zijn. Dat zou nog wel eens de genadeklap kunnen worden.

Daar zijn de meningen over verdeeld. Het AD meldt dat zijn komst dichterbij is gekomen. De Telegraaf meldt dat een transfer niet zo snel voor handen zal zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk heeft het AD een keer gelijk. De laatste tijd blijkt de Telegraaf toch vaak beter te zijn ge?nformeerd.
 

Fabian

Active member
Hopelijk heeft het AD een keer gelijk. De laatste tijd blijkt de Telegraaf toch vaak beter te zijn ge?nformeerd.

Krabbendam meldde het ook dat zijn transfer een lastig verhaal zou zijn. Die heft dat voordeeltje van De Telegraaf weer op.
 

Cees

New member
Miazek wordt komend seizoen de derde doelman, hij heeft een contract tot zomer 2017. Hahn dan terug als tweede keeper en Vermeer eerste. Dat zal een tegenvaller zijn voor Hahn, maar lijkt me goed om hem op de bank te hebben als back-up.

Verder mag Wessel Dammers worden verhuurd. Die valt dus ook af als back-up voor centraal achterin. Lijkt me goed om hem wat echte ervaring te laten opdoen en dan kan je na dit seizoen kijken of er voldoende potentie inzit. Maar het wordt nog wel lastig om een centrale verdediger te vinden die in principe op de bank mag zitten wanneer Van Beek en Kongolo fit blijven.

Hutichinson is me vooral niet opgevallen in zijn jaren bij PSV, maar dat kan ook positief zijn. ik vond hem in de wedstrijden met Besiktas aardig voetballen, maar ik hoop maar dat dit een gericht blijft.
 

SanMark.

Well-known member
Ja zet een goede keeper achter Vermeer. Dat ging bij Ajax ook zeer goed.

Je kan Hahn beter nog een jaar uitlenen aan PEC en een tweede transfervrije keeper aantrekken waar tegen je duidelijk hebt gezegd dat hij er alleen in komt als Vermeer een blessure heeft.
 

fr-keff

Active member
Ja zet een goede keeper achter Vermeer. Dat ging bij Ajax ook zeer goed.

Je kan Hahn beter nog een jaar uitlenen aan PEC en een tweede transfervrije keeper aantrekken waar tegen je duidelijk hebt gezegd dat hij er alleen in komt als Vermeer een blessure heeft.

Het is dat Room nu minuten begint te krijgen bij Vitesse. Volgens mij is hij transfervrij of zijn contract moet verlengd zijn ondertussen. Maar Hahn nog een jaartje verhuren is inderdaad misschien een beter plan. Begint nu net zijn draai langzaam weer te vinden na een mindere periode.
 

SanMark.

Well-known member
Het is dat Room nu minuten begint te krijgen bij Vitesse. Volgens mij is hij transfervrij of zijn contract moet verlengd zijn ondertussen. Maar Hahn nog een jaartje verhuren is inderdaad misschien een beter plan. Begint nu net zijn draai langzaam weer te vinden na een mindere periode.

Ik zou als tweede keeper dan lekker Velthuizen gaan halen. Met Room krijg je hetzelfde als met Hahn.
 

Cees

New member
We zullen zien hoeveel clubliefde hij heeft.

Gelukkig dat dit forum hetzelfde werkt en hier ook stokpaardjes toegelaten worden ;)

Natuurlijk kijkt hij of hij ergens anders meer kan verdienen en toch voldoende speeltijd kan krijgen. Hij zal sowieso zijn kansen op een rijtje zetten, dat doet elke voetballer.

Als ie transfervrij komt voor een Feyenoord salaris is ie voor mij meer dan welkom!
 

fr-keff

Active member
Ik zou als tweede keeper dan lekker Velthuizen gaan halen. Met Room krijg je hetzelfde als met Hahn.

Piet was wel altijd populair bij de Feyenoord fans als hij weer eens langskwam met Vitesse. Is hij ook transfervrij? Trouwens niet direct de eerste waar ik aan zou denken maar dat komt misschien door de twee minderen seizoenen van hem. Eigenlijk na zijn terugkeer uit Spanje is het nooit echt geworden als voor zijn vertrek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan