Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Feyenoord wil Mulder als tweede keeper behouden. Hij zal dan wel salaris moeten inleveren. Aldus het algemeen dagblad.
 

Cees

New member
Olympique Marseille en Inter zijn volgens de geruchten ook ge?nteresseerd in Guidetti. Ik kan me herinneren dat Marseille eerder ook al interesse had, maar geen idee of dit waar kan zijn. Die clubs kunnen natuurlijk meer salaris betalen, al denk ik dat ze voor Guidetti ook niet meteen het maximale salaris gaan betalen. Verder zal bij die clubs de concurrentie wel stukken hoger zijn voor Guidetti.
 

Fabian

Active member
Je moet een wat oudere keeper erbij halen om de bank te vullen indien Hahn weer verhuurd wordt.

Zetten we Bassie op de bank haha.
 

Eresd?g?

Banned
Mulder lekker laten gaan, Hahn nog een jaartje verhuren en achter Vermeer een jong talent zetten. Of anders een ervaren rot halen. Dudek wellicht een optie? Terughalen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Die is nu voor het derde jaar in de opleiding en direct een contract. Daar zien ze inderdaad wel een toekomstig eerste keeper in. Maar goed, we hebben wel meer keeperstalenten gehad. Darley, Ekramy en Malkowski werden het uiteindelijk ook niet. Ik begrijp echter dat na een onwennig begin Miazek nu toch wel erg goede dingen laat zien. Dus ik ben voorzichtig optimistisch.
 

fr-keff

Active member
Dollar Dirk? Dollar John... Of zou het alleen zijn zaakwaarnemer zijn:

Jan Dirk Stouten, journalist van RTV Rijnmond, is niet heel hoopvol over de komst van John Guidetti naar Feyenoord. De radiocommentator bevestigde in de voetbaltalkshow FC Rijnmond dat de Rotterdamse club de Zweed een salaris heeft aangeboden van ongeveer ??n miljoen euro.
Guidetti maar vooral zijn management willen echter meer geld zien, aldus Stouten. ''Hij heeft sinds kort een nieuwe zaakwaarnemer en die heeft vooral dollartekens in zijn ogen. Feyenoord heeft hem een uiterst riante aanbieding gedaan van ongeveer ??n miljoen euro, maar hij eist veel meer geld.''
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan