Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we daar eens mee kappen. De zaakwaarnemer doet precies wat de speler van hem verlangt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we lekker afwachten. Dit soort maanden wordt er werkelijk van alles geroepen.
 

Jozsef

New member
Laten we lekker afwachten. Dit soort maanden wordt er werkelijk van alles geroepen.

Guidetti moet voor 1 mei antwoorden, dat loopt 't ultimatum af. Feyenoord moet dan namelijk beslissen wat ze met Kazim willen.
Ik vind die aanbieding van Feyenoord eigenlijk al over the top. 1.2 miljoen euro naar het schijnt, plus tekengeld. Dat is nogal wat zeg.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die 1 mei werd door Krabbendam gesuggereerd. Van Geel gaf aan bij FC Rijnmond dat de komst van Kazim los staat van de komst van Guidetti. Ik blijf erbij dat een Kazim niet de spits van Feyenoord moet zijn. Lekker vol blijven gaan voor Guidetti.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die 1 mei werd ook door JDS gememoreerd in FC Rijnmond. Take it or leave it, John.

Men praat elkaar vooralsnog weer mooi na. Lekker afwachten. Als men in Kazim voor volgend jaar een basisspeler ziet, dan wordt het weer helemaal niets. Hele sympathieke speler, maar geen spits. Heeft geen spitsen loopacties en geen killerinstinct. Maakt verder een hoop overtredingen en verliest meer duels dan men denkt.
 

inhethoekje

Active member
Ach ja, Kuyt is binnen, nu nog 10 man eromheen zoeken want het hele elftal zal komende tijd wel in de belangstelling staan en verkocht worden want allemaal wereldsterren..
Het wordt inderdaad een lange zomer.
 

inhethoekje

Active member
Ik ook, met veel zon, bier, BBQ's en strand, maar ik wil niet elke dag lezen dat er weer iemand weggaat of weg wilt omdat hij denkt dat een stap hoger nu wel een keer tijd wordt, nog even en de tribunes bij Barcelona en Real Madrid zitten vol ex Feyenoorders die dachten dat nivo wel aan te kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan