Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
In deze tijd is dat schijnbaar wel het gangbare bedrag. Als ze hem hadden moeten kopen zouden ze aan transfersom meer kwijt geweest zijn. Zelfs voor een gehypte bankzitter van Celtic.
 

Fabian

Active member
Eerlijk is eerlijk. Als een club mij 3,5 miljoen euro tekengeld neerlegt, hoef ik ook niet na te denken.
 

inhethoekje

Active member
Nouwwhhhh.... Voor een topspeler misschien, maar dit is werkelijk belachelijk hoor. Snap niet dat er toch nog vrij veel interesse is in hem. Heeft na Feyenoord natuurlijk niks meer laten zien.


Nou, dit is wel een topspeler hoor, hij houdt weleens een balletje hoog in nachtelijk Rotterdam,en twittert zich een ongeluk om maar te blijven verkondigen dat Feyenoord toch echt diep in zijn hart zit.
Kinderen en pubers zijn daar gevoelig voor dus die willen hem weer terug bij Feyenoord, liefst op roze voetbalschoenen.
 

zwammy

Well-known member
Toch knap om van de bank in Glasgow naar de bank van Lissabon te vertrekken voor 3,5 miljoen.
 

Fabian

Active member
Dan heb je een goede zaakwaarnemer. Zoveel is duidelijk.

Het shirt verschilt niet zo heel veel.
 

Fabian

Active member
Ik zou die 3,5 miljoen gewoon incasseren, is de concurrent ook weer een paar miljoen armer zonder dat ze er iets voor gehad hebben.

Dat zou nog iets kunnen zijn en dan een heel seizoen expres onder je kunnen presteren... maar ik krijg dat shirt echt niet om mijn schouders. Gaat niet lukken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zou nog iets kunnen zijn en dan een heel seizoen expres onder je kunnen presteren... maar ik krijg dat shirt echt niet om mijn schouders. Gaat niet lukken.

Voor 3,5 miljoen euro lukt een hoop.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mag je lekker meehobbelen bij Jong Ajax waar toch niemand naar kijkt.
 

inhethoekje

Active member
Fabian zou maar tekenen en dat dan blijkt dat hij het Ajaxsysteem binnen 2 trainingen onder de knie heeft, zit je dan met je goede gedrag, wordt je opgesteld in de Arena tegen Feyenoord.

Maar ja, wel 3,5 miljoen op je rekening!
 

Janssen

Well-known member
Voor 3,5 miljoen slaap ik de rest van mijn leven in een Roda shirt met Eric v/d Luer op de achterkant als het moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan