Versterkingen had Max het over....Mooi, kan na de Guzman, Clasie, van Persie en Boetius ook Guidetti weer terugkeren. En dan ook nog geld over voor de terugkeer van Immers!
Mooie transfer voor m. Wordt hij eerste keuze op rechts?
Welke trainer heeft m destijds op de backpositie gezet? Rutten? Dan mag hij hem wel dankbaar zijn!Ik denk het wel. Zowel bij Roma als bij Oranje.
Welke trainer heeft m destijds op de backpositie gezet? Rutten? Dan mag hij hem wel dankbaar zijn!
Welke prijsklasse zit hij in? Ik verwacht onder de 10 miljoen
Welke prijsklasse zit hij in? Ik verwacht onder de 10 miljoen
mg:
Openingsbod van Roma was al 15 miljoen. Ik denk dat ze uit gaan komen op 18 miljoen ofzo.
Echt niet. Als 15 het startbod is, is het een hoax. 15-20 miljoen voor een rechtsback uit Nederland?
Echt niet. Als 15 het startbod is, is het een hoax. 15-20 miljoen voor een rechtsback uit Nederland?
Toch wel lekker dat de eredivisie vrijwel nergens wordt uitgezonden.
Kan jij een hoax vinden, maar zowel Italiaanse als Nederlandse media hebben het over minimaal 15 miljoen. Karsdorp heeft pasgeleden bijgetekend tot 2021 h?? Dan ga je hem niet verkopen voor 8 miljoen.
Waarom ga je erop in ?
Dat mensen nog oprecht verrast zijn met zulke transfersommen. Een Milik werd vorig seizoen ook 33 miljoen voor betaald. Waarom zou 17 miljoen voor een talentvolle back als Karsdorp dan niet kunnen? Ik vind het hem niet waard, maar dat is een andere discussie. Maar goed het bericht is dan weer wel afkomstig van iemand die ondertussen wel verwacht dat clubs 8 miljoen voor Larsson gaan neertellen. Dat valt bij mij in dezelfde categorie als 17 miljoen voor Karsdorp.Waarom ga je erop in ?