Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
AS Roma is trouwens wel een goede keuze voor Karsdorp. In Itali? houden ze volgens mij wel van backs met aanvallende intenties. Roma werd afgelopen seizoen tweede en speelt dus Champions League. Daarbij speelde afgelopen seizoen Fazio en Rudiger voornamelijk rechtsback, wat beiden toch meer centrale verdedigers zijn. Kortom, prima kansen op een basisplaats bij een aanvallend team, waar spelers zich doorgaans goed ontwikkelen en regelmatig doorgroeien naar grotere clubs.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt niet. Als 15 het startbod is, is het een hoax. 15-20 miljoen voor een rechtsback uit Nederland?

Kan jij een hoax vinden, maar zowel Italiaanse als Nederlandse media hebben het over minimaal 15 miljoen. Karsdorp heeft pasgeleden bijgetekend tot 2021 h?? Dan ga je hem niet verkopen voor 8 miljoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Laat Satyr het lekker op die 3 miljoen houden. Lekker zinloze discussies. De eigen spelers zijn altijd honderd miljoen waard en andermans spelers een paar tientjes.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hallo, jij zegt 3 miljoen. Ik zei onder de 10 miljoen, zoals dat bij een back altijd zo is. 18 miljoen voor een 3e rechtsback is wel wat veel. Ze hebben ook al 11 miljoen betaald voor een Braziliaan.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom ga je erop in ?
Dat mensen nog oprecht verrast zijn met zulke transfersommen. Een Milik werd vorig seizoen ook 33 miljoen voor betaald. Waarom zou 17 miljoen voor een talentvolle back als Karsdorp dan niet kunnen? Ik vind het hem niet waard, maar dat is een andere discussie. Maar goed het bericht is dan weer wel afkomstig van iemand die ondertussen wel verwacht dat clubs 8 miljoen voor Larsson gaan neertellen. Dat valt bij mij in dezelfde categorie als 17 miljoen voor Karsdorp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan