Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Lens zou wel gek zijn. Die kan elders een veelvoud cashen. Wel een prima speler, maar meer voor voetbal vanuit de omschakeling?
Het is in elk geval geen koele afmaker, dus als spits zou ik hem niet halen. Als buitenspeler bij PSV was het ook niet heel bijzonder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerste aankoop van Feyenoord wordt waarschijnlijk Jonathan de Guzman. Diverse Italiaanse media melden een akkoord over een transfersom van 3 miljoen euro.
 

Pascallovic

Well-known member
Interessant ben benieuwd voor welke positie hij gehaald wordt. Het middenveld stond uitstekend en zo concreet spelen er nu geen clubs voor de basisspelers daar?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toornstra heeft ook veel op de flank gespeeld. Verder moet je blessures en schorsingen op kunnen vangen en speel je veel wedstrijden. Dit seizoen merkte je dat het middenveld erg matig was als er een van de drie ontbrak. Verder is Kuyt gestopt die vorig seizoen nog veel wedstrijden op het middenveld heeft gespeeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Interessant ben benieuwd voor welke positie hij gehaald wordt. Het middenveld stond uitstekend en zo concreet spelen er nu geen clubs voor de basisspelers daar?

Hij zal flink aan de bak moeten om in de basis te komen. Maar dat het middenveld versterkt wordt, is wel logisch. Kuyt is gestopt en Gustafson gaat weg. Dan houden we met Toornstra maar ??n optie over voor de '10' positie. Bovendien voldoet Vejinovic sowieso niet en is het maar de vraag of Tapia ooit gaat aanhaken. Zeker met het oog op de Champions League is het dus van belang dat er een aantal goede middenvelders bij komen, naast de drie die het afgelopen seizoen uitstekend hebben gedaan.
 

Jozsef

New member
De Guzman lijkt me geen type voor de bank. Maar als hij die rol kan accepteren natuurlijk veel beter dan wat er nu zit op de bank.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord moet haar transfergelden verdienen aan de jeugd die mee kan komen door de aanwezigheid van spelers als De Guzman, El Ahmadi en hopelijk Van Persie.
 

gevegt

Well-known member
Feyenoord moet haar transfergelden verdienen aan de jeugd die mee kan komen door de aanwezigheid van spelers als De Guzman, El Ahmadi en hopelijk Van Persie.

Dat ging de vorige keer ook prima met Makaay en de rest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Dat ging de vorige keer ook prima met Makaay en de rest.

Toen is er iets meer Russisch roulette gespeeld dan dat we nu zouden doen. Voor Roy Makaay hebben wij op zijn 32ste nog een hogere transfersom betaald en sowieso hebben wij toen waanzinnige salarissen uitbetaald die ze nu zelfs bij Ajax en PSV niet meer zouden betalen. We gaan niet zo begroten dat we drie van de vijf jaar CL moeten spelen. Als De Guzman nu 3,5 miljoen euro per jaar zou willen verdienen, dan kan hij in Itali? blijven. Mij lijkt die transfersom overigens wat hoog ingeschat. Napoli zal wel klaar zijn met Guzzie.

EDIT: Ik lees net dat de zaakwaarnemer ontkent dat er een akkoord is met een Nederlandse club.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Volgens Italiaanse media vertrekt Karsdorp naar de Serie A. Inter zou een fors bedrag op tafel willen leggen.
 

JMD

Well-known member
Elia naar Basaksehir... Pfff...

Dat is weg wilde wist ik, en snap ik ook wel. Maar je gaat toch niet van Feyenoord (waar je ook nog eens CL kan spelen) naar Basaksehir. Geld heeft ie toch al zat.
 

Batigoal

Well-known member
Hij mag gaan spelen voor de club van de leider van het land, dus als hij geen gekke dingen doet en gewoon presteert zal hij geen slecht leven hebben daar.
 

Eef de Kip

Well-known member
En het salaris zal daar ook wel wat hoger liggen maar goed, dat geldt voor al die gasten natuurlijk, het is nooit genoeg. Verder stelt die CL natuurlijk ook niets voor als je continu op je kloten krijgt en een jaar zoals afgelopen seizoen zal Feyenoord ook niet meer draaien.
 

SanMark.

Well-known member
Elia naar Basaksehir... Pfff...

Dat is weg wilde wist ik, en snap ik ook wel. Maar je gaat toch niet van Feyenoord (waar je ook nog eens CL kan spelen) naar Basaksehir. Geld heeft ie toch al zat.

Met zijn levens stijl zal er nog wel wat binnen moeten blijven komen omdat nog tig jaar vol te kunnen houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan