Iedereen lijkt hier een hekel aan die jongen te hebben, maar persoonlijk houd ik wel van mensen die zeggen wat ze denken, daar is Elia er eentje van, al komt hij niet altijd super intelligent over.
Iedereen lijkt hier een hekel aan die jongen te hebben, maar persoonlijk houd ik wel van mensen die zeggen wat ze denken, daar is Elia er eentje van, al komt hij niet altijd super intelligent over.
Ik denk dat ze zijn uitspraken gewoon niet serieus nemen, niet zo zeer dat ze een hekel aan hem hebben. Zo kijk ik er ook tegenaan. Gewoon lekker laten praten en ik hoop dat hij bij een mooie club terecht komt.Iedereen lijkt hier een hekel aan die jongen te hebben, maar persoonlijk houd ik wel van mensen die zeggen wat ze denken, daar is Elia er eentje van, al komt hij niet altijd super intelligent over.
Elia is inderdaad een prima gast. En logisch ook dat hij nog een stap wil maken. Ik ga ervan uit dat hij naar Fenerbahce gaat.
Ja en dan Robin de andere kant op...
Elia is inderdaad een prima gast. En logisch ook dat hij nog een stap wil maken. Ik ga ervan uit dat hij naar Fenerbahce gaat.
Dat moet een droomtransfer zijn voor Elia. Gezellig voor de club van Erdogan spelen.
Dat kan Feyenoord qua salarissen toch helemaal niet betalen? Zo wel, dan zouden dat knappe versterkingen zijn.
Enkel een jaartje in de jeugd bij Ajax. Tellen we dat soort spelers ook mee? Wie nog meer eigenlijk? Alleen Koeman kan ik bedenken.