Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoop voor jou dat Max tegen die tijd een beetje rustiger aan doet met de alcohol.

Sta ik hier zo als alcoholist bekend?

In het laatste jaar Koeman kwamen we tot op vier punten van de kampioen Ajax, dus op zich is dat een re?el aantal. Zes punten was het gat in het Guidetti jaar. Zeven punten in het eerste jaar Pell?.
 

Abubakari

Well-known member
Hij maakt ons in elk geval wel een stuk sterker. Ik blijf erbij dat we nu echt een prima elftal hebben staan. Echter is PSV ook heel sterk en denk ik dat zij met name in uitwedstrijden makkelijker gaan winnen dan Feyenoord en dat dat uiteindelijk doorslaggevend gaat zijn.

Over Ajax heb je het al niet eens meer? Het is weer zomerstop en Feyenoord zou best eens....

Elk jaar hetzelfde.
 

SuikerBrood

Well-known member
Je hebt een probleem op het middenveld. Tegen PSV functioneerde dat voor geen meter, voornamelijk door Dirkie Kuijt.
Vilhena en El Ahmadi zijn prima middenvelders, maar ik zag gisteren zulke grote gaten op het midden dat je nooit een hele wedstrijd lang kunt domineren.
 

Cees

New member
El Ahmadi speelt sowieso zelden een bal vooruit, Vilhena komt hem brengen en Kuijt is geen creatieve speler. Dat is dan het middenveld.
En wat ik er nu van heb gezien kan Jorgenson redelijk de bal vasthouden, maar wie van de drie middenvelders moet er dan vervolgens wat mee gaan doen?

Enige hoop is dat Berghuis en Elia Jorgenson goed kunnen bedienen of dat ze zelf voor succes gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kuyt kan wel redelijk aansluiten, maar het ontbreekt inderdaad aan creativiteit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Max, ik heb 'm gevonden. Maximaal vier punten it is.

Ik blijf erbij dat wij niet serieus mee gaan doen.

Ik voel een weddenschap aan komen. ;)

Formuleer er maar ??n. Ik gun jou en Feyenoord alle succes.

Feyenoord eindigt binnen maximaal 8 punten van de kampioen. Zo ja, dan zuip ik een avondje op jouw kosten. Zo nee, dus bij 9 punten of meer achterstand zuip jij een avondje op mijn kosten.

Je neemt een ruime marge, maar vooruit.

Ok?. Zes punten van de koploper. Om het wat spannender te maken.

Kom kom Jamel, meedoen zit je op zijn ruimst op 4 punten. 6 punten is niet meedoen :)

Ook goed. Vier punten. Final offer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je had helemaal gelijk! Ga nou maar trainen. Ik verwacht wel dat je een beetje serieus bier gaat zuipen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan