Het grote Feyenoord transfertopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Met zijn levens stijl zal er nog wel wat binnen moeten blijven komen omdat nog tig jaar vol te kunnen houden.

Daar heb je ook een punt ja. Maar dan zou ik toch eerder in 'de zandbak' gaan spelen dan in Turkije, zeker als het de club is van de grote baas. Wie weet wat voor gekkigheid die gaat uithalen als het even niet loopt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Feyenoord transfertopic

Voorronde en ongeplaatste status. Dus waarschijnlijk EL als ze die kwalificatie doorkomen.

Ik snap niet dat sommige mensen Elia hekelen. Hij is open en eerlijk geweest en heeft twee jaar zijn waarde gehad voor Feyenoord. Ik hoop dat hij een mooi contract heeft gekregen en dat hij daar lekker op z'n plek is.
 

Pascallovic

Well-known member
Elia heeft gewoon zijn werk voor Feyenoord gedaan en heeft zijn waarde gehad. Het is zijn goed recht om verder te kijken na 2 jaar, zeker als dat met de club is afgesproken.
 

SanMark.

Well-known member
Elia heeft gewoon zijn werk voor Feyenoord gedaan en heeft zijn waarde gehad. Het is zijn goed recht om verder te kijken na 2 jaar, zeker als dat met de club is afgesproken.

Inderdaad en volgens mij heeft hij bewust zeer veel ingeleverd om bij Feyenoord te kunnen voetballen met ook in het achterhoofd houdend dat hij met goed presteren nog een keer lekker kan cashen.

Prima loopbaanplanning dus.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inderdaad en volgens mij heeft hij bewust zeer veel ingeleverd om bij Feyenoord te kunnen voetballen met ook in het achterhoofd houdend dat hij met goed presteren nog een keer lekker kan cashen.

Prima loopbaanplanning dus.

Precies. Ik kijk er wel van op dat dit dan uiteindelijk de club is waar Elia gaat voetballen, maar ik ben absoluut niet boos of teleurgesteld. Die jongen is 30 en moet inderdaad nog maar even gaan cashen. Ik ben hem dankbaar. Niet eens zozeer omdat hij hier is komen voetballen en daarvoor heel veel geld heeft ingeleverd. Maar vooral omdat hij na zijn eerste seizoen bijtekende en zowel op als naast het veld een grote rol heeft gespeeld in het binnenhalen van het kampioenschap.
 

Susa

New member
toch wel zonde dat Hahn Is vertrokken.

Het was denk ik beter geweest om Vermeer een mooie transfer te gunnen.
 

De Wolf

Well-known member
Van Persie terug naar Feyenoord

Van Persie terug naar Feyenoord

Robin van Persie lijkt volgend seizoen opnieuw speler van Feyenoord te zijn. De spits van Fenerbah?e is zo goed als rond met de Rotterdamse club, zo weet een betrouwbare bron aan FR-Fans.nl te melden. Alleen Fenerbah?e kan de transfer nog dwarsbomen.

Van Persie vertrok in 2004 van Feyenoord naar Arsenal, dat hem in 2012 verkocht aan Manchester United. Sinds 2015 speelt de ervaren spits bij Fenerbah?e, waar hij deze zomer dus lijkt te vertrekken. Van Persie won in 2002 de UEFA Cup met Feyenoord.
 

Pascallovic

Well-known member
Zou een hele mooie transfer zijn. Ben of hij met een reserverol kan omgaan. Jorgensen ga je er tenslotte na vorig seizoen niet uithalen.
 

gevegt

Well-known member
Toen is er iets meer Russisch roulette gespeeld dan dat we nu zouden doen. Voor Roy Makaay hebben wij op zijn 32ste nog een hogere transfersom betaald en sowieso hebben wij toen waanzinnige salarissen uitbetaald die ze nu zelfs bij Ajax en PSV niet meer zouden betalen. We gaan niet zo begroten dat we drie van de vijf jaar CL moeten spelen. Als De Guzman nu 3,5 miljoen euro per jaar zou willen verdienen, dan kan hij in Itali? blijven. Mij lijkt die transfersom overigens wat hoog ingeschat. Napoli zal wel klaar zijn met Guzzie.

EDIT: Ik lees net dat de zaakwaarnemer ontkent dat er een akkoord is met een Nederlandse club.

Met van Persie erbij begint het er toch wel op te lijken.
 

Jozsef

New member
Het grote Feyenoord transfertopic

Waar gaat Robin spelen dan? Middenveld staat als een huis, en op de vleugels kan hij die explosiviteit niet meer brengen.
Dus of als schaduwspits in een 4-4-2 (gaat niet gebeuren), of op 10, de plek van Toornstra (is beter en fitter).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan