Het grote Feyenoord nieuwstopic

Max

Administrator
Forumleiding
Bij FC Marlène denk ik altijd aan Samson en Gert.

Shit, daar kom ik nu ook nooit meer van af. Wel bijzonder waar de betere zaalvoetbalverenigingen zitten. Zo’n FC Marlène zit bijvoorbeeld in Heerhugowaard. Hovocubo Zwaag (Hoorn) en HV Veerhuys eveneens Hoorn.
 

Miramar

Well-known member
Het houdt maar niet op,

Dat krijg je ervan als je je kroost door anderen laat opvoeden. Of het moeten de kinderen zijn van harde kern leden. Dan heb je sowieso geen hersenactiviteit...
 

gevegt

Well-known member
Gisteren is er een boek uitgekomen waar o.a. het droevige nieuws wordt vermeldt dat Wim Jansen ongeneselijk ziek is.
Dat nieuws maakt me echt treurig.
 

Miramar

Well-known member
Daarom wordt het nooit wat daar. Altijd gezeur en bedreig van die zelfbenoemde fans die overal tegen zijn. Rellen in het buitenland en de boel verzieken met fakkels en dat daardoor nieuwe boetes komen daar zijn ze goed in....
 

Max

Administrator
Forumleiding
De club zal nooit vooruitkomen door dat stelletje criminelen. Sponsoren en financierders kijken wel uit met zich aan de club verbinden. Kansloos om een kundige opvolger te vinden. Ofwel je stelt een Geert Wilders aan die al gewend is permanent met beveiliging rond te lopen of je stelt een ekte Feyenoorder aan als algemeen directeur met op de achtergrond iemand die wel de vaardigheden heeft.
 
Bovenaan