Het grote Feyenoord nieuwstopic

BlauwVinger

Well-known member
Seizoenkaarthouders die om moverende redenen restitutie vragen kunnen als dank en straf geen aanspraak maken op een collector's item.
 

MWLC

Well-known member
Nick Marsman vervolgt zijn carrière na dit seizoen bij Inter Miami CF. De 30-jarige doelman, die bij Feyenoord over een aflopend contract beschikt, maakt daarmee de overstap naar de Amerikaanse Major League Soccer (MLS).

Feyenoord nam Marsman in de zomer van 2019 transfervrij over van FC Utrecht. De doelman stond in zijn eerste seizoen in totaal vier keer onder de lat in een officiële wedstrijd. Dat aantal heeft hij dit seizoen met 24 duels en een invalbeurt in de slotminuten tegen FC Utrecht afgelopen zondag al verzesvoudigd. Tot nu toe hield Marsman in ruim een derde deel van alle duels in het keepersshirt van Feyenoord zijn doel schoon.

Marsman: ''Bij Feyenoord heb ik de kans gekregen mij elke dag te meten met enkele van de beste keepers van Nederland. Dat ik ook nog een groot aantal wedstrijden zelf onder de lat heb mogen staan maakt mij heel trots.''

Bij Inter Miami wordt Marsman onder meer ploeggenoot van Gonzalo Higuaín, Blaise Matuidi en oud-Feyenoorder Kelvin Leerdam. ''Een prachtige volgende stap in deze fase van mijn loopbaan,'' vervolgt Marsman. ''Maar eerst ga ik hier bij Feyenoord nog elke dag alles geven en wil ik met dit team het seizoen goed afsluiten.''
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer. Prima back-up voor ons. Maar ik geef hem helemaal geen ongelijk. Lekker naar Miami, geld verdienen.
 

MWLC

Well-known member
Ik gun hem die stap ook. In het begin kwam hij wat zenuwachtig/onzeker over,maar heeft zich prima opgewerkt als tweede keeper.
 

MWLC

Well-known member
Bart Nieuwkoop gaat na dit seizoen bij Feyenoord vertrekken. De verdediger van de Rotterdammers gaat een contract tekenen bij Union Sint-Gillis.

Dit weet Voetbal International te melden. Nieuwkoop wordt vandaag door de club uit Belgie gekeurd en gaat daarna een contract voor drie seizoenen tekenen. De verdediger heeft een contract die aankomende zomer afloopt bij Feyenoord en vertrekt dus transfervrij. De Rotterdammers hebben de optie om zijn contract te verlengen niet gelicht.
 

ALenstra

Well-known member
Ze hebben ooit samen SC Cambuur getraind en volgens mij waren ze daar in Leeuwarden behoorlijk tevreden over.
 

Abubakari

Well-known member
Sipke Hulshoff wordt de trainer van Feyenoord <21.

@Bernardo kan jij iets meer over hem vertellen? Goeie trainer?
Dat pakte destijds prima uit bij Cambuur, na een slechte start onder Rob Maas namen Slot & Sipke het over, goeie prestaties en beter voetbal als ik mij goed herinner, denk dat Bernardo dat ook wel zal bevestigen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat pakte destijds prima uit bij Cambuur, na een slechte start onder Rob Maas namen Slot & Sipke het over, goeie prestaties en beter voetbal als ik mij goed herinner, denk dat Bernardo dat ook wel zal bevestigen.

Dank je. Ben benieuwd!
 

Bernardo

Well-known member
Wij hadden dat jaar gewoon fluitend eerste moeten worden, hadden veruit de beste selectie van de Eerste Divisie. Na 10 wedstrijden werd Maas ontslagen en stonden we 14de. Uiteindelijk derde geëindigd met 9 punten achterstand op kampioen VVV. Haalden dat jaar ook de halve finale van de KNVB beker waar we met penalty's uitgeschakeld werden door AZ.

Dus hij heeft het wel goed gedaan, al heb ik vooral het idee dat het Slot was. Want Cambuur wou door met het duo Hulshof/Slot alleen toen maakte Slot bekend dat hij naar AZ zou, wou Cambuur niet alleen door met Hulshof en werd hij weer gewoon assistent. Bij Volendam afgelopen jaren ook assistent geweest, benieuwd hoe die het gaan doen als hoofdtrainer.
 

Maasveld

Well-known member
Wij hadden dat jaar gewoon fluitend eerste moeten worden, hadden veruit de beste selectie van de Eerste Divisie. Na 10 wedstrijden werd Maas ontslagen en stonden we 14de. Uiteindelijk derde geëindigd met 9 punten achterstand op kampioen VVV. Haalden dat jaar ook de halve finale van de KNVB beker waar we met penalty's uitgeschakeld werden door AZ.

Dus hij heeft het wel goed gedaan, al heb ik vooral het idee dat het Slot was. Want Cambuur wou door met het duo Hulshof/Slot alleen toen maakte Slot bekend dat hij naar AZ zou, wou Cambuur niet alleen door met Hulshof en werd hij weer gewoon assistent. Bij Volendam afgelopen jaren ook assistent geweest, benieuwd hoe die het gaan doen als hoofdtrainer.
Haha, fluitend kampioen met veruit de beste selectie nog wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De 34-koppige selectie:

Francesco Antonucci, Marouan Azarkan, Aliou Balde, Naoufal Bannis, Steven Berghuis, Justin Bijlow, Achraf El Bouchatoui, Robert Bozenik, Wouter Burger, Christian Conteh, Mark Diemers, Leroy Fer, Lutsharel Geertruida, Denzel Hall, Rigeciano Haps, Lennard Hartjes, Ramon Hendriks, Thijs Jansen, Nicolai Jørgensen, Orkun Kökcü, Bryan Linssen, Tyrell Malacia, Antoni Milambo, Devin Remie, Marcos Senesi, Luis Sinisterra, Sondre Skogen, João Teixeira, Guus Til, Jens Toornstra, Tein Troost, Sem Valk, Dylan Vente en Jordy Wehrmann.

Selectie nog totaal niet in balans. 8 verdedigers waarvan maar 4 eredivisie ervaring hebben. Dan is Geertruida ook aan het einde van het seizoen nog geopereerd. Achterin moet er dus nog wel wat bij. Feyenoord is iig bezig met een rechtsback en is op zoek naar versterking centraal achterin.
 
Bovenaan