BlauwVinger
Well-known member
Seizoenkaarthouders die om moverende redenen restitutie vragen kunnen als dank en straf geen aanspraak maken op een collector's item.
Dat pakte destijds prima uit bij Cambuur, na een slechte start onder Rob Maas namen Slot & Sipke het over, goeie prestaties en beter voetbal als ik mij goed herinner, denk dat Bernardo dat ook wel zal bevestigen.Sipke Hulshoff wordt de trainer van Feyenoord <21.
@Bernardo kan jij iets meer over hem vertellen? Goeie trainer?
Dat pakte destijds prima uit bij Cambuur, na een slechte start onder Rob Maas namen Slot & Sipke het over, goeie prestaties en beter voetbal als ik mij goed herinner, denk dat Bernardo dat ook wel zal bevestigen.
Haha, fluitend kampioen met veruit de beste selectie nog wel.Wij hadden dat jaar gewoon fluitend eerste moeten worden, hadden veruit de beste selectie van de Eerste Divisie. Na 10 wedstrijden werd Maas ontslagen en stonden we 14de. Uiteindelijk derde geëindigd met 9 punten achterstand op kampioen VVV. Haalden dat jaar ook de halve finale van de KNVB beker waar we met penalty's uitgeschakeld werden door AZ.
Dus hij heeft het wel goed gedaan, al heb ik vooral het idee dat het Slot was. Want Cambuur wou door met het duo Hulshof/Slot alleen toen maakte Slot bekend dat hij naar AZ zou, wou Cambuur niet alleen door met Hulshof en werd hij weer gewoon assistent. Bij Volendam afgelopen jaren ook assistent geweest, benieuwd hoe die het gaan doen als hoofdtrainer.
Bernardo is in zijn hart gewoon een Ajacied uit Amsterdam.Haha, fluitend kampioen met veruit de beste selectie nog wel.
Zonder Maas waren we dat toen ook geworden, 100%.Haha, fluitend kampioen met veruit de beste selectie nog wel.
Waar is dat op gebaseerd?Zonder Maas waren we dat toen ook geworden, 100%.